خودرو

هیوندای توسان خودرویی با طراحی زیبا و فناوری نوین


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل : هیوندای توسان یک خودروی کراس اوور جذاب و کاربردی است که با طراحی زیبا و قدرتمند خود توجه همگان را به خود جلب می کند. هیوندای توسان ۲۰۲۳ طیف وسیعی از ویژگی‌ها و فناوری‌های جدید مانند سیستم‌های ایمنی و سرگرمی‌های پیشرفته را ارائه می‌کند و تجربه‌ای امن و دلپذیر را در پشت فرمان برای خریداران خود فراهم می‌کند. هیوندای توسان از نظر مصرف سوخت نیز با سیستم های محرک موثر و راندمان سوخت بالا عملکرد بسیار خوبی دارد. علاوه بر این، فضای داخلی بزرگ، طراحی آرام ناوگان و آپشن های متنوع بسته به نیاز هر فرد از دیگر مزایایی است که هیوندای توسان را به انتخابی درخشان در رده خود تبدیل می کند.

داخل هیوندای توسان ۲۰۲۳

وقتی وارد فضای داخلی هیوندای توسان می شویم متوجه می شویم که با خودرویی مدرن و امروزی روبرو هستیم. زبان طراحی به کار رفته از الگوهای زمانه پیروی می کند و در عین سادگی، ظرافت و جزئیات منحصر به فردی دارد. طراحی کلی داشبورد کاملاً صاف و روان است، بنابراین خط افقی قرار گرفته در قسمت بالایی داشبورد تا ردیف صندلی ها امتداد یافته و فضای بزرگ و جاداری را در چشم مسافران ایجاد می کند. فرمان این کراس اوور کره ای مطابق با طراحی محصولات جدید هیوندای تغییر یافته و دارای تریم دو رنگ با ظاهری جذاب است. پشت آمپلی فایر در نمونه در نظر گرفته شده برای بازار ایران نیز آنالوگ است که بسیاری از فن های خوردو آن را دوست دارند.

هیوندای توسان طرح ۲۰۲۳

یکی از جذاب ترین ویژگی های هیوندای توسان جدید، چهره مدرن و چشمگیر آن است که به لطف زبان طراحی جدید “Sensuous Sportiness” انقلابی را در این رده ایجاد می کند. در نگاه اول، جلوپنجره و جلوپنجره بزرگ توسان ۲۰۲۳ توجه شما را جلب خواهد کرد. این جلوپنجره که به عنوان Parametric Jewel Grille شناخته می شود، از الماس هندسی ساخته شده است و ظاهری جسورانه و قدرتمند به چهره توسان ۲۰۲۳ می بخشد. چراغ های LED باریک و کشیده در کناره های جلوپنجره رادیاتور بر زیبایی و مدرن بودن این خودرو تاکید دارند. خطوط تیز و متمایز بدنه از دیگر ویژگی های بارز طراحی بیرونی توسان ۲۰۲۳ است.این خطوط که از کاپوت تا چراغ های عقب امتداد دارند به عضلانی شدن توسان کمک می کنند و حس پویایی و حرکت را به بیننده القا می کنند.

گلگیرهای جلو و عقب با طراحی چشمگیر و قدرتمند خود توجه زیادی را به خود جلب می کنند. علاوه بر این، یک خط شانه با الگوی شکسته تا انتهای خودرو امتداد دارد. همچنین شکل طراحی آینه های جانبی خودرو نیز قابل توجه است که با ظاهری جذاب در این خودرو نصب شده است. تریم کروم، از جمله نوار کرومی در بالای شیشه های جانبی که تا ستون C امتداد دارد، ظاهری لوکس به این کراس اوور کم مصرف می دهد. رینگ های اسپرت نیز بر جذابیت نمای جانبی خودرو می افزایند. اما در نمای عقب می توان انتظار ظاهری کاملا متفاوت و جدید را داشت. چراغ های یکپارچه با طراحی متفاوت و گرافیک داخلی جذاب کاملا جدید هستند و در سایر محصولات هیوندای همتای ندارند. با این وجود هماهنگی و هماهنگی بین اجزای این قطعه و سایر قسمت های خودرو به خوبی قابل مشاهده است. علاوه بر این، قسمت پایین سایه از پلاستیک مشکی ساخته شده است که با دیفیوزر یکپارچه شده و طراحی یکپارچه را ایجاد می کند.

هیوندای توسان

مشخصات هیوندای توسان ۲۰۲۳

هیوندای توسان جدید همانند سال های گذشته با انواع موتورهای بنزینی، دیزلی و هیبریدی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. اما نسخه در نظر گرفته شده برای بازار ایران هم اکنون به یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم دقیق ۱۹۹۹ سانتی متر مکعب مجهز شده است که می تواند ۱۵۴ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۱۹۲ نیوتن متر تولید کند. این نیرو با استفاده از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT با سیستم تیپترونیک به چرخ های محور جلو منتقل می شود. آنچه به طور خاص در مورد گیربکس جدید باید گفت این است که بهینه سازی و ساختار جدید مبدل گشتاور عملکرد آن را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده است. نکته قابل توجه در عرضه نسل جدید هیوندای توسان توسط کرمان موتور، معرفی نسخه تک دیفرانسیل است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا