فرهنگ و هنر

«پدر قهوه» از مهران مدیری در راه است؟ :: ایران تحلیل

مدتی است که مهران مدیری با تهیه و پخش برنامه «اسکار» علاوه بر پیگیری ماجرای اختلافش با صداوسیما بر سر «دورهمی» و اخیراً خبر سریال جدیدش، توجهات را به سمت خود جلب کرده است.

به گزارش ایران تحلیل، ماجرای اختلاف مهران مدیری و صداوسیما با تمدید شکایت این سازمان از تهیه کنندگان «دورهمی» و ممانعت از پخش قسمت های جدید برنامه مدیری به مرحله جدیدی نرسیده است. متوقف شد یا

اختلاف صداوسیما و مهران مدیری از همان زمان دوباره بالا گرفت، زمانی که گفته شد مدیری قصد دارد برنامه ای به نام «اسکار» را برای شبکه تلویزیونی خانگی بسازد و در حالی که مجوز ساخت این برنامه توسط خود ساترا داده شده بود، شبهاتی به وجود آمد. که ممنوعیت پخش وجود داشت. با این وجود در حالی که بحث درباره «دورهمی» و شکایت صداوسیما از مهران مدیری ادامه داشت، این کارگردان «اسکار» را ساخت که این روزها در شبکه نمایش خانگی نیز در حال پخش است.

به تازگی اخباری مبنی بر ساخت سریال جدید مهران مدیری با عنوان «پدر قهوه» منتشر شده است که هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. اما این کارگردان از آن دسته افرادی است که معمولاً در ناآگاهی و در عین حال با توسل به انتشار اخبار غیررسمی ترجیح می دهند پروژه های خود را پیش ببرند.

در خبر منتشر شده آمده است که «پدر قهوه» را می توان پروژه جدید مهران مدیری بعد از برنامه «اسکار» دانست؛ رئالیتی تی وی که اتفاقاً با استقبال خوبی مواجه نشد و حالا داستان سریال جدید در فضا و ساختاری کاملاً متفاوت حول محور موضوع مافیای قهوه در ایران می چرخد.

گویا ژاله صامتی بازیگر محبوب سریال زیرخاکی قرار است بازیگر نقش اول این سریال باشد. مهران مدیری در نقش رئیس مافیای قهوه و سام درخشانی یکی از نقش های محوری پدر قهوه را بازی خواهند کرد. همچنین از ترکیب بندی در نظر گرفته شده برای بازیگران می توان فضای کمدی اثر و شباهت آن با آثاری مانند مرد هزار چهره یا هیولا را از قبل تصور کرد.

هرچند حدود ۱۴ سال پیش مدیری سریال «قهوه تلخ» را در شبکه نمایش خانگی ساخت و حالا نام «پدر قهوه» مخاطب را به یاد این سریال می اندازد. سریال در قالب سی دی و دی وی دی منتشر شد و به عنوان پرفروش ترین سریال رسانه خانگی لقب گرفت. اما اکران ناقص «قهوه تلخ» برای همیشه صفحه مشکوکی را در کارنامه این هنرمند و حتی شبکه تلویزیونی خانگی رقم زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا