فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳


ایران تحلیل –

در این گزارش وضعیت بازار سهام در هفته جاری و پیش بینی وضعیت بازار سهام در اولین روز معاملاتی هفته دوم اردیبهشت ما در سال ۱۴۰۳ پرداخت می کنیم. بورس این روزها و همین هفته اول سرمایه گذاران را غافلگیر کرده است اردیبهشت این ماه تقریباً با یک نوسان به پایان رسید. در ادامه به تشریح جزئیات وضعیت بورس در هفته جاری پرداخته ایم.

بورس روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به کدام سمت می رود؟

بورس روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: در این روز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۸۵۷ واحدی در پایان معاملات قرار گرفت.

روز شنبه شاخص هم وزن با ۲۱ هزار و ۴۵۵ واحد افزایش به رقم ۷۴۵ هزار و ۲۱ واحد رسید و شاخص قیمت نیز با افزایش ۱۲ هزار و ۲۱ واحدی به رقم ۴۱۷ هزار و ۴۱۵ واحد رسید.

اولین روز اردیبهشت معامله گران بورس تهران در ماه جاری با انجام ۳۹۳ هزار نوبت، نزدیک به ۱۲ میلیارد و ۱۴۸ میلیون سهم و اوراق بهادار به ارزش ۷۶ هزار میلیارد ریال خرید و فروش کردند.

روز هشتم بورس اوراق بهادار اردیبهشت آیا ماه می افتد؟

همچنین در این روز نمادهای فملی، فولاد، شپنا، فارس، شستا، شبندر و وبملت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

روز شنبه شاخص فرابورس ایران با افزایش ۵۹۱ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۲۰۷ واحد رسید. و معامله گران بورس در ایران ۱۸۰ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن خرید و فروش مالکیت نزدیک به چهار میلیارد و ۱۷۰ میلیون سهم و اوراق بود.

در اولین روز معاملاتی این هفته نمادهای شگویا، وسپهر، هرمز، ارفع، خاور، زاگرس و چوز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

بورس روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: در این روز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات با ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحد افزایش به ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۹۹۰ واحد رسید.

روز یکشنبه شاخص هم وزن با ۸ هزار و ۴۴۵ واحد افزایش به رقم ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحد رسید و شاخص قیمت با افزایش ۴ هزار و ۷۲۸ واحدی به رقم ۴۲۱ هزار و ۷۹۲ واحد رسید.

روز ۲ اردیبهشت معامله گران بورس تهران در ماه جاری با انجام ۴۳۸ هزار نوبت، نزدیک به ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی به ارزش ۶۲ هزار میلیارد ریال خرید و فروش کردند.

در روز یکشنبه نمادهای فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

در این روز شاخص فرابورس ایران با افزایش ۲۸۹ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۴۹۷ واحد رسید.

معامله گران در فرابورس ایران ۲۰۳ هزار معامله انجام دادند که منجر به خرید و فروش مالکیت بیش از ۵ میلیارد سهم و اوراق شد.

روز هشتم بورس اوراق بهادار اردیبهشت آیا ماه طلوع می کند؟

نمادهای آریا، فسبا، زاگرس، شگویا، ارفع، آرین و تجلی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

بورس روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: در این روز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات با ۳ هزار و ۹۶۰ واحد افزایش به ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۷۹ واحد رسید.

روز دوشنبه شاخص هم وزن با ۴ هزار و ۲۹۹ واحد افزایش به رقم ۷۵۷ هزار و ۶۸۷ واحد رسید و شاخص قیمت با افزایش ۲ هزار و ۴۰۶ واحدی به رقم ۴۲۴ هزار و ۱۰۸ واحد رسید.

روز ۳ اردیبهشت معامله گران بورس تهران طی ماه جاری با انجام بیش از ۳۰۰ هزار نوبت، حدود ۹.۵ میلیارد سهم و اوراق مالی به ارزش تقریبی ۵۰ هزار میلیارد ریال خرید و فروش کردند.

در این روز نمادهای بوعلی، فملی و نوری بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فولاد، وغدیر، وبملت و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

روز دوشنبه شاخص فرابورس ایران با ۴۰ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۶۳۶ واحد رسید.

گفتنی است، معامله گران بورس در ایران ۲۰۳ هزار معامله انجام دادند که مجموع آن خرید و فروش مالکیت بیش از ۵ میلیارد سهم و اوراق بود.

همچنین نمادهای آرین، ارفع، فسبا و سپیدار بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای آریا، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

بورس روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: در این روز در پایان معاملات، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحدی قرار گرفت.

روز سه شنبه نیز شاخص هم وزن با یک هزار و ۳۲۱ واحد افزایش به رقم ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحد رسید و شاخص قیمت با افزایش ۷۳۹ واحدی به رقم ۴۲۴ هزار و ۸۵۵ واحد رسید.

روز ۴ اردیبهشت معامله گران بورس اوراق بهادار تهران طی ماه جاری با انجام بیش از ۴۰۴ هزار نوبت معاملاتی بیش از ۱۰ میلیون و ۳۷۸ هزار سهم و اوراق مالی به ارزش تقریبی ۶۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

همچنین نمادهای فولاد، فملی، شپنا، نوری، شبندر، وغدیر و بملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

لازم به ذکر است که شاخص فرابورس ایران در معاملات این روز با افت ۴۷ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

معامله گران ارز ایران روز سه شنبه با انجام ۲۱۰ هزار نوبت بیش از ۵ میلیارد و ۷۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی خرید و فروش کردند.

در این روز نمادهای ارفع و وخاور بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای هرمز، آریا، آرین، شگویا و فزر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص FSE داشتند.

بازار سهام چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ چگونه گذشت؟

بازار بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: در این روز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات با افزایش ۱۷۰۰ واحدی روی عدد ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد قرار گرفت.

شاخص هم وزن روز چهارشنبه با ۴ هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به رقم ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد رسید و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به رقم ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

همچنین در این روز معامله گران بورس تهران با انجام بیش از ۳۰۰ هزار نوبت معاملاتی بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال خرید و فروش کردند.

روز ۵ اردیبهشت نمادهای ماه، خانواده و شبندر بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای پارسان، فولاد، کگل، شپدیس و بوعلی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

روز چهارشنبه شاخص فرابورس ایران با افزایش ۱۱۶ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

در این روز معامله گران فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار نوبت معاملاتی بیش از پنج میلیارد سهم و اوراق بهادار خرید و فروش کردند.

لازم به ذکر است نمادهای فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر بیشترین تاثیر مثبت و نماد آریا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص FSE در این روز داشتند.

پیش بینی سهام در هفته دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

وضعیت شاخص کل بورس در هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: روز شنبه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات با ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحد در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۸۵۷ واحدی قرار گرفت و روز یکشنبه این شاخص با افزایش ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحدی نسبت به روز شنبه رشد کمتری داشت. شاخص کل بورس روز دوشنبه با ۳ هزار و ۹۶۰ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۷۹ واحدی قرار گرفت، اما نسبت به روز گذشته کاهش یافته و روز سه شنبه این شاخص به ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحد کاهش یافت. او ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحد گرفت. در آخرین روز معاملاتی این هفته، شاخص کل بورس با افزایش ۱۷۰۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحدی به پایان رسید.

پیش بینی بازار سهام فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

وضعیت شاخص ارزی ایران در هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص ارز ایران روز شنبه با ۵۹۱ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۲۰۷ واحد رسید و روز یکشنبه این شاخص با ۲۸۹ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۴۹۷ واحد رسید، اما نسبت به روز گذشته رشد کمتری داشته است. ارز ایران در معاملات این روز نسبت به یکشنبه رشد کمتری داشت و روز سه شنبه این شاخص با افت ۴۷ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید. روز چهارشنبه در آخرین روز معاملاتی این هفته با چرخش و افزایش ۱۱۶ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید و این هفته به پایان رسید.

کدام نمادها در بازار سهام در هفته اول اردیبهشت آیا در ماه ۱۴۰۳ تأثیر مثبتی داشته اند؟

نمادهای موثر بر شاخص بورس در هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: نمادهای فملی، فولاد، شپنا، فارس، شستا، شبندر و وبملت در روز شنبه تاثیر مثبتی بر شاخص بورس داشتند.

همچنین در روز یکشنبه نمادهای فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت بیشترین تاثیر مثبت را بر این شاخص داشتند. در روز دوشنبه نمادهای بوعلی، فملی و نوری بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. در روز چهارشنبه نمادهای زن و شبندر بیشترین تاثیر مثبت را بر این شاخص داشتند.

بورس روز شنبه ۸ اردیبهشت آیا ماه ۱۴۰۳ بالا می رود؟

با توجه به وضعیت شاخص کل بورس و فرابورس در هفته جاری و همچنین نمادهای موثر بر این شاخص ها، نوسانات و روند اندک رشد و ریزش های ناگهانی بورس در هفته جاری، امکان پذیر نیست. بیش از حد وارد بازار سهام هفته دوم شوید. اردیبهشت ماه امیدوار کننده ای بود و احتمال ریزش بورس بیشتر از صعود است، اما باید منتظر ماند تا هفته آینده در بورس چه اتفاقی بیفتد؟ و بازار سهام نیز ممکن است تغییر جهت دهد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا