طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 24 اسفند 1402

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت دلار در روز چهارشنبه روند نزولی محدودی را ثبت کرد و در محدوده قیمتی دو روز گذشته باقی ماند. روند تقاضا در بازار ارز رو به افزایش است و با فشار سیاستگذاران دلار در کف حمایت منجمد شده است.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در روز چهارشنبه ۱۵۰ تومان کاهش یافت و در دو روز اخیر در محدوده معاملاتی معامله می شود. این اسکناس امروز در سطوح اول کانال نهم کریدور ۵۰ هزار تومانی معامله شد. معامله گران می گویند که سیاست گذار با توزیع ارز این محدوده را برای اسکناس های دلار حفظ کرده است.

تحلیلگران بازار ارز منطقه ۵۸ هزار تومانی را کف قیمت دلار می دانند و نگران روند افزایشی پس از ماه مبارک رمضان هستند. کارشناسان اقتصادی معتقدند اگرچه بدنه سیاسی تلاش می کند قیمت دلار را در کریدور ۵۰ هزار تومانی نگه دارد، اما تمایلی به عقب نشینی در این کریدور ندارد.

درهم به کف کانال برگشت ۱۶۰۰۰ تومان

روز چهارشنبه ۲۳ اسفند قیمت درهم در بازار دوباره روند نزولی را آغاز کرد. این اسکناس در انتهای کانال ۱۶۰۰۰ تومان به کار خود پایان داد. قیمت تتر با ۱۵۰ تومان افزایش به ۵۹ هزار و ۷۵۰ تومان رسید. پوند انگلیس ۸۰۰ تومان افت کرد و ۷۵ هزار و ۸۸۰ تومان معامله شد. یورو ۶۵۰ تومان کاهش یافت و به قیمت ۶۴ هزار و ۸۶۰ تومان رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا