طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 6 اردیبهشت 1403/

به گزارش ایران تحلیل:






قیمت طلا و سکه با کاهش قیمت دلار و کاهش اونس جهانی طلا در روز چهارشنبه همزمان شد. در پنجمین روز معاملاتی هفته، سکه و نیم سکه امامی به کانال پایین بازگشتند.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه در روز چهارشنبه تحت تاثیر کاهش قیمت دلار قرار گرفت. کاهش قابل توجه اونس جهانی طلا در روزهای اخیر همزمان با کاهش قیمت دلار، قیمت طلا و سکه را در بازار داخلی به همراه داشت.

اسکرین شات 24 آوریل 2024 در 5:20:21 ب.ظ

تحلیلگران بازار مالی کاهش قیمت سکه و طلای مذاب را شدیدتر از دلار می دانند و معتقدند این دو بازار به مرزهای حمایتی میان مدت رسیده اند و در نقطه حساسی قرار دارند. هفته گذشته، اخبار سیاسی حاکی از آرامش بود و می تواند منجر به روند نزولی در بازارهای مالی، به ویژه طلا و سکه شود.

لازم به ذکر است که قیمت جهانی طلا در زمان نگارش این مقاله ۲۳۲۱ دلار است.

سکه امامی نیم میلیون تومان بود

قیمت سکه امامی چهارشنبه پنجم اردیبهشت با کاهش ۵۰۹ هزار تومانی ۴۱ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان معامله شد. سکه بهار ۲۲۰ هزار تومان افت کرد و ۳۹ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روند متعادلی نداشت

قیمت طلا روز چهارشنبه کاهش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱.۹ هزار تومان کاهش و در کانال ۱۵ میلیون کاهش یافت. این مقدار طلا با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۵۳۸ هزار تومان کاهش ۲۵ هزار تومانی داشت. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۴۹۱ هزار تومان بسته شد.

حباب سکه در پنجمین روز معاملاتی هفته نتوانست روند متعادلی را نشان دهد. حباب سکه امامی ۶۹ هزار تومان و سکه گرمی ۴۶ هزار تومان افت کرد. حباب سکه بهار ۲۴۴ هزار تومان، نیم سکه ۲۲ هزار تومان و ربع سکه ۱۱ هزار تومان رشد کرد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا