ورزشی

چرا گل محمدی از این بازی پرمخاطره می ترسد؟

هر چه هست در شرایط فعلی فدراسیون فوتبال مجید جلالی را به عنوان رئیس کمیته فنی منصوب کرد تا سرمربی و نظریه پرداز این سال ها که ارتباط خوبی با چهره های فوتبال کشور دارد، مسئولیت انتخاب را بر عهده بگیرد. سرمربی جدید تیم امید. یکی از امتیازات حضور مجید جلالی در فدراسیون فوتبال این است که قرار نیست در دقیقه ۹۰ برای تیم امید ایران تصمیم گیری کنند. افراد غیر متخصص و ناآشنا با فضای فوتبال در این مورد اظهار نظر نمی کنند. به همین دلیل جلالی وقت خود را تلف نکرد و برای انتخاب سرمربی تیم امید به سراغ یحیی گل محمدی رفت.

جلالی مدعی است در اولین مذاکرات گل محمدی برای سرمربیگری تیم امید ایران قانع شده است. این خبر هنوز از سوی یحیی تایید نشده و حتی یک واکنش نیمه هم از او دیده نمی شود. بدون شک در انجام این کار گره ای وجود دارد که از ما پوشیده است اما احتمالا جلالی به گل محمدی این حق را می دهد که در این زمینه محتاطانه عمل کند. یحیی نمی تواند در ابتدای کار به صورت رسمی اعلام کند که سرمربی تیم امید خواهد شد. چون این تیم یکی از مظلوم ترین تیم های تاریخ است و تنها مشکلش فقط انتخاب سرمربی نیست.

مسائل و موارد زیادی وجود دارد که ایجاب می کند یحیی از مدیران فدراسیون فوتبال بخواهد درباره آینده اش برایش توضیح دهند. برنامه فدراسیون برای این تیم چیست؟ از امیدهای فوتبال ایران چگونه حمایت می شود؟ ماجرای سربازان و این مشکل همیشگی چگونه حل خواهد شد؟ وضعیت همکاری باشگاه ها با سرمربی تیم امید چگونه است؟ اردوها و بازی های تدارکاتی چگونه برنامه ریزی شده است و در نهایت قرار است این تیم چگونه و با چه امکاناتی برای بازی های آسیایی و المپیک بعدی آماده شود؟

حالا حتی اگر فرض کنیم یحیی گل محمدی قطعا به پیشنهاد مجید جلالی پاسخ مثبت خواهد داد، این تازه شروع یک راه پر پیچ و خم است. هم جلالی و هم گل محمدی می دانند که در این بازی پرخطر در نهایت یک نفر با تکرار نتایج ۵۰ سال گذشته قربانی می شود. او کسی نیست جز سرمربی تیم امید و همین دلیل تعلل یحیی برای پاسخ نهایی است…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا