بانک و بیمه

کارآفرین قهرمان جام استارکاپ شد

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک کارآفرینان، تیم فوتسال این بانک پس از پیروزی ۴ بر ۳ مقابل تیم ریستور به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات جام قهرمانی را بالای سر برد.

مسابقات فوتسال استارکاپ با حضور ۱۶ تیم از شرکت ها و برندهای برتر؛ در هفت هفته برگزار می شود. در نهایت تیم فوتسال این بانک با میزبانی در مرحله مقدماتی، یک چهارم نهایی و فینال های بعدی موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد. بر اساس این گزارش؛ در این دوره از مسابقات تیم فوتسال بانک کارآفرین در تمامی بازی ها پیروز شد و به فینال راه یافت. نیمکت نشینان در اولین بازی به مصاف تیم آکواستار رفتند و با نتیجه ۹ بر صفر این تیم را شکست دادند. بازی دوم را مقابل تیم تپسی انجام داد و با برتری ۴-۱ تیم کارآفرین ادامه یافت.

تیم فوتسال بانک کاربهار در بازی سوم نیز به مصاف تیم سرمایه گذاری فارابی رفت و در یک بازی بسیار نزدیک و زیبا با نتیجه ۶ بر ۲ پیروز شد. در ادامه مسابقات جام استارکاپ تیم بانک کربهار با نتیجه یک بر صفر به مصاف تیم کالیس رفت. او برنده میدان شد و به نیمه نهایی رسید.

در بازی نیمه نهایی تیم بانک کارآفرین به مصاف کرمان موتور رفت و با نتیجه ۱۰ بر ۴ به مرحله نهایی راه یافت. به این ترتیب تیم بانک کارآفرین در آخرین بازی استارکاپ کاپ به مصاف ری استور رفت و توانست در یک بازی نزدیک و جذاب با نتیجه ۴ بر ۳ فاتح جام استارکاپ شود.

شایان ذکر است تیم فوتسال بانک کارآفرین به سرپرستی علیرضا کشاورز به مربیگری قربان پورشعبان، مربیگری میشل پطروس، مربیگری محمود قاضی و کمک مربی حمید آیت الله زاده؛ آریا حسینی مربی دروازه بان ها وارد زمین شد و به مقام قهرمانی رسید.

اعضای تیم فوتسال بانک کارآفرین عبارتند از مهدی مبارکی (دروازه بان)، مهران شریفیان (دروازه بان)، حسین قاسمی (دروازه بان)، اکبر پناهی، عباس رنجبرزاده، مسعود سعادتی، فرشید بابایی ارس، محمد اسدی، محسن سه محمد فدایی، مالپه یدایی. ، مصطفی قاسمی امچه، محمد فخرآبادی، محمدرضا ساکی و مهران ایدلی تشکیل می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا