فناوری

«کریستین الیور» بازیگر سریال هشدار برای کبرا ۱۱ درگذشت

کریستین الیور ستاره Cobra Alert 11 در یک سانحه هوایی جان باخت. اعتقاد بر این است که کریستین الیور ۵۱ ساله و ۲ دخترش [مادیتا ۱۰ و آنیک ۱۲ ساله]آنها روز پنجشنبه پس از سقوط هواپیمایشان در دریای کارائیب در اطراف جزیره کوچک پتی نویس جان خود را از دست دادند. غواصان محلی اجساد آنها را پیدا کردند، آنها را از هواپیما خارج کردند و سپس به پرسنل گارد ساحلی تحویل دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، طبق اعلام مقامات محلی، هواپیمای شخصی کریستین الیور ظهر روز پنجشنبه از فرودگاه جی اف میچل بلند شد و به سمت سنت لوسیا حرکت کرد، اما اندکی پس از برخاستن، هواپیما با مشکلات فنی مواجه شد و در اقیانوس سقوط کرد.

کریستین الیور در سل آلمان به دنیا آمد و در فرانکفورت بزرگ شد. در ۲۱ سالگی به آمریکا رفت تا حرفه مدلینگ و بازیگری را دنبال کند. الیور بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های Speed ​​Racer، The Good German، Valkyrie، Indiana Jones and the Wheel of Fortune، و The Three Musketeers شناخته می‌شود. کریستین الیور / نام واقعی کریستین کلپسر یک بار در سال ۲۰۱۸ نامزد جایزه امی شد و در سال های اخیر با چندین سریال نتفلیکس همکاری کرده است.

هشدار برای کبرا ۱۱ یک سریال تلویزیونی آلمانی در مورد یک تیم دو نفره از پلیس بزرگراه است. این سریال در بیش از ۱۲۰ کشور به نمایش درآمده است. تاکنون ۴۵ فصل از این مجموعه منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا