ارزهای دیجیتال

کسب 12 میلیون دلار در بازار ارزهای دیجیتال! / این فرد چگونه 1500 درصد سود کرد؟

به گزارش ایران تحلیل، معاملات در بازار ارزهای دیجیتال همیشه ریسک های زیادی را به همراه دارد؛ ورود به این بازار نیاز به تجربه و تخصص دارد و به همین دلیل هرگز تجربه تصادفی و گاه پرخطر دیگران به مردم پیشنهاد نمی شود.

در بازار ارزهای دیجیتال میلیون ها دلار کسب کنید

یک معامله گر باهوش و شاید خوش شانس MimeCoin با تبدیل ۸۵۲۴ دلار به ۱۲۸۰۰۰۰۰ دلار تنها در چند هفته توجه زیادی را به خود جلب می کند. به گفته شرکت ردیابی بلاک چین Lookonchain، یک معامله گر امیدوار است پس از خرید و فروش memecoin Pepe، سود زیادی به دست آورد.

این مرد (jwynn.eth) برای خرید ۲.۸۳ تریلیون Pepe در مراحل اولیه ۸۵۲۴ دلار پرداخت و ۱.۸۱ تریلیون Pepe را به قیمت ۴.۵۷ میلیون دلار فروخت. او در حال حاضر ۱.۰۲ تریلیون پپه (۸.۲۵ میلیون دلار) در سه کیف پول دارد. مجموع درآمد او برای میم پپه کوین ۱۲.۸ میلیون دلار است. افزایش ۱۵۰۳ برابری!

Lookonchain همچنین یک معامله‌گر هوشمند دیگر را کشف کرد که در Book of Meme (BOME)، یک سکه میم جدیدتر که در Solana (SOL) راه‌اندازی شد، سود زیادی کسب می‌کرد. این معامله گر بیش از ۲ میلیون دلار ممکوین معامله کرد! او بیش از ۶۴۹۵ SOL (1.23 میلیون دلار) در BOME به دست آورد. او برای خرید BOME 300 SOL پرداخت و آن را به قیمت ۶۷۹۵ SOL فروخت. پس از اینکه بایننس Mime Coin Boom را فهرست کرد، ۳۰۰۰ SOL را برای خرید BOME از DEX (صرافی غیرمتمرکز) خرج کرد و آن را برای فروش به بایننس واریز کرد.

کدام معامله‌گران هوشمند دیگر در بازار ارزهای دیجیتال این کار را انجام داده‌اند؟

سرانجام، Lookonchain متوجه شد که یک معامله‌گر دقیق دیگر پس از کاهش مجدد قیمت Ether Token (EZETH) از طریق پروتکل Renzo در ۲۴ آوریل قبل از رسیدن دوباره به برابری قیمت با اتریوم (ETH) بیش از ۳۹۰,۰۰۰ دلار به دست آورد.

GL56TriaUAAv3dk

czsamsunsb.eth تنها در دو ساعت پس از اینکه EZETH میخ را رها کرد (رنزو ETH را دوباره تصرف کرد) به اتریوم ۱۲۱.۶۵ رسید! او با موفقیت ۴۰۹۹ ETH را برای خرید ۴۲۲۱ EZET خرج کرد و ۱۲۱.۶۵ ETH به دست آورد!

برای تحلیل بیشتر بازار ارزهای دیجیتال پس از نصف شدن می توانید این گزارش را مطالعه کنید.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که برای همه روشن است، تجارت در بازارها از هر نوعی نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا