فناوری

۲۰۰۰ شکایت نشان دهنده اعتماد به سازوکار ایران تحلیلات است

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت، احمد وحیدی در اختتامیه همایش ایران تحلیلات و احزاب در وزارت کشور که پنجشنبه هفته جاری در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: بزرگترین مشکل ما عدم گفت وگو است.

وزیر کشور تاکید کرد: احزاب و سلایق مختلف باید با هم صحبت کنند که این دستور شرعی و راهگشاست. همه می توانند کلمات مشترک پیدا کنند، بنابراین بسیاری از سوء تفاهم ها حل می شود. خانه مهمانی بهترین مکان برای برگزاری این بحث هاست. این جلسات باید بیشتر برگزار شود. باید سازوکاری در خانه احزاب طراحی شود تا این بحث ها ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه منافع، امنیت و منافع ملی برای عموم مردم است، تصریح کرد: اگر اینها را ارزش های والایی بدانیم قطعا همه به آن ایمان خواهند داشت. رسیدن به کارمان خیلی سخت است. با این اصول می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم.

وزیر کشور گفت: باید ببینیم وظیفه ما در مقابل این اصول چیست. آیا ما وظیفه داریم مردم را به شرکت در ایران تحلیلات تشویق کنیم یا خیر؟ اگر اصول را بپذیریم به زودی به نتیجه می رسیم.

وحیدی ادامه داد: این حادثه ای که در کرمان رخ داد یکی از هزاران حادثه بود. هزاران عملیات از این دست در کشور خنثی شد. زندگی زنان و فرزندان افرادی که اصولگرا و اصلاح طلب نیستند. امروزه تمام فعالیت های تروریستی به طور مستقیم با خدمات خارجی مرتبط است.

وی افزود: دشمنان بسیار جدی هستند و با جریانات سیاسی داخل کشور کاری ندارند. حجم حملات سایبری نیز بسیار زیاد است و دیوانه وار به زیرساخت های سایبری ما حمله می کنند و حجم آنها بسیار بالاست.

وزیر کشور گفت: بیش از دو هزار شکایت نشان از اعتماد به سازوکار ایران تحلیلات دارد. در هیات های اجرایی چند نفر رد صلاحیت شده بودند که مورد تایید هیات نظارت قرار گرفتند و خوشحال بودیم چون از ابتدا نمی خواستیم رد صلاحیت شویم.

متاسفانه مسابقات انفرادی تبدیل شده است. وی تصریح کرد: مسابقات باید برنامه باشد و مردم برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی برنامه های خود را ارائه دهند. وقتی مسابقه یک ایده باشد، همه جریان ها نشان داده می شوند.

کامل خواهد شد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا