ورزشی

۳ دلیل برای ترک زودهنگام قلعه ببرها توسط بنزما

جدایی کریم بنزما از الاتحاد جده با توجه به بحران اخیر ایجاد شده توسط این مهاجم مشهور فرانسوی به یک خواسته عمومی در قلعه ببرها تبدیل شده است.

هواداران اتحاد به دلیل غیبت چند روزه کریم بنزما در تمرینات گروهی، ادامه حضور کریم بنزما در این تیم را اتفاق خوبی نمی دانند. این در حالی است که شاید بخشی از مدیریت باشگاه شهر نظر متفاوتی داشته باشد اما نمی توان با مطالبه عمومی هواداران مقابله کرد.

به گزارش سایت سعودی اسپورت؛ ۳ دلیل قانع کننده برای پایان دراماتیک کریم بنزما در الاتحاد وجود دارد:

۱. شورش بنزما

اولین دلیل جدایی کریم بنزما از تیم ببرها، خروج او از تمرینات گروه اتحاد است که اشتباه بزرگی را مرتکب شد، بنابراین باشگاه باید برای جدایی این مهاجم باتجربه اقدام جدی کند.

۲. اختلاف بنزما با کادر فنی

دلیل دوم جدایی کریم بنزما می تواند اختلاف با هر مربی ای باشد که هدایت الاتحاد را برعهده بگیرد. کریم بنزما دلیل اصلی جدایی نونو سانتوس پرتغالی از الاتحاد بود که سال گذشته این تیم را در لیگ حرفه ای عربستان به مقام قهرمانی رساند. موضوعی که پس از انتصاب سرمربی جدید آرژانتینی الاتحاد تکرار شد.

۳. بنزما و از دست دادن شانس قهرمانی اتحاد

عملکرد ضعیف کریم بنزما سومین دلیل جدایی این مهاجم از اتحاد است. تیمی که دیگر شانسی برای تکرار قهرمانی خود در لیگ عربستان ندارد، در جام جهانی و عرب نتایج خوبی کسب نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا