فرهنگ و هنر

آل پاچینو، در نقش کشیش در فیلمی ترسناک :: ایران تحلیل

آل پاچینو و دن استیونز در فیلم ترسناک The Ritual در نقش کشیش های مشکل دار بازی می کنند.

به گزارش ایران تحلیل، آل پاچینو و دن استیونز در فیلمی ترسناک درباره جن گیری به نام «آیین» به کارگردانی دیوید میدل با یکدیگر همکاری می کنند.

فیلمنامه «آیین» را دیوید میدل و انریکو ناتال نوشته اند و اندرو استیونز، میچل ولش و ناتال تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند. اشلی گرین و ابیگیل کوئن دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم بر اساس داستانی واقعی درباره ۲ کشیش ساخته شده است. یکی از آنها (استیونز) ایمان خود را زیر سوال می برد و دیگری (پاچینو) با گذشته آشفته خود کنار می آید. با وجود اختلافاتشان، آنها باید یک زن جوان تسخیر شده را در یک سری حوادث خطرناک نجات دهند. جن گیری این فیلم تصویری واقعی از اما اشمیت ارائه می دهد. پرونده این زن آمریکایی مستندترین جن گیری در تاریخ آمریکاست.

این فیلم در ژانویه امسال در می سی سی پی فیلمبرداری شد و XYZ Films حقوق جهانی این فیلم را به دست آورده است و قصد دارد آن را در سال ۲۰۲۵ اکران کند و قصد دارد آن را در جشنواره کن بین المللی توزیع کند.

پاچینو چندین پروژه در دست دارد، از جمله «مودی»، فیلمی بیوگرافی به کارگردانی جانی دپ درباره زندگی هنرمند ایتالیایی آمادئو مودیلیانی. استیونز همچنین ستاره دو فیلم Godzilla vs Kong: The New Empire و Abigail است که هم اکنون در حال اکران هستند.

آخرین فیلم میدل، برای کشتن کنت چمبرلین، در سال ۲۰۱۹ در سینماها اکران شد و با تحسین منتقدان روبرو شد و نامزدی جوایز متعددی از جمله Independent Sprite و Gotham را به خود اختصاص داد. ناتال شریک میدل است و او نیز از گروه تولید این فیلم است و تهیه کنندگی، تدوین و بازی در آن را بر عهده داشته است. همکاری میدل و ناتال بیش از ۱۲ جایزه مختلف جشنواره فیلم، ۳ نامزدی جایزه Sprite و یک نامزدی جایزه Gotham دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا