اخبار بورس

اخبار مهم بورس فردا یکشنبه ۱۳ اسفند

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبورس اوراق بهادار از فردا یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز به کار می کند که ممکن است این اخبار برای سهامداران حائز اهمیت باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از معاملات فردا این خبر را مطالعه کنید.

۱- فروش سهام بانک تجارت:بانک تجارت برای فروش سهام شرکت ایران پوپلین مزایده برگزار می کند.
۲- اوراق جدید مرابحه در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد: بر اساس اعلام بورس اوراق بهادار تهران، اوراق شرکت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام از تاریخ ۱۲/۱۲/۱۳۰۲ به فهرست نرخ سود بدهی های بورس اوراق بهادار تهران اضافه شد.
۳- افزایش «کاهش تولید»: شرکت داروسازی پرودوز دارو اعلام کرد: قیمت فروش تعدادی از محصولات این شرکت برای پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوزهای سازمان غذا و دارو افزایش یافت.
۴- بیشترین ورود پول واقعی به بازار در ۲ ماه گذشته: در بازار امروز در مجموع ۹۰۴ میلیارد تومان ورودی واقعی بازار داشتیم.
۵- رئیس مرکز پژوهش های مجلس: سهم مالیات از بودجه سالانه از حدود ۳۰ درصد در سال ۱۴۰۰ به ۵۳ درصد در بودجه ۱۴۰۳ افزایش یافت.
۶- قزوینی مزایده عمومی فروش شش ملک دانگ شرکت سهامی شیشه قزوین در مشهد
۷- اجازه افزایش سرمایه به میزان ۴۷ درصد غفارها در محل بهره تعهدی صادر شد.
۸- اعتبار تمدید پروانه فعالیت شرکت لیزینگ ایران از ۲۵ آذر ۱۴۰۱ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ توسط بانک مرکزی
۹- و غدیر سرمایه را زیاد می کند. پیشنهاد هیأت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت توسعه صنایع و معادن بین المللی غدیر/ درصد افزایش سرمایه: ۱۶۱ درصد
۱۰- بانک سرمایه تاییدیه بانک مرکزی را دریافت کرده است: بانک سرمایه از صدور مجوز بانکداری توسط بانک مرکزی ج. الف از موافقت با افزایش سرمایه این بانک از ۴۰۰۰ میلیارد ریال به ۱۰۴۰۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
۱۱- اولین حراج سکه طلا یکشنبه سیزدهم اسفند ماه، برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا