فرهنگ و هنر

برنامه تعطیلی سینماها در شب‌های قدر +جدول اکران نوروزی :: ایران تحلیل

فعالیت سینماهای سراسر کشور همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع) دستخوش تغییرات می شود.

به گزارش ایران تحلیل، سینماهای سراسر کشور به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام علی (ع) از دهم تا چهاردهم. فروردین مشمول تعطیلات می باشد.

بر اساس این گزارش سینماهای سراسر کشور روز جمعه – دهم فروردین- از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷:۳۰ فعالیت عادی خود را دارند و از ساعت ۱۷:۳۰ تا پایان شب تعطیل هستند.

برای شنبه یازدهم فروردین سینماهای سراسر کشور در تمام شبانه روز تعطیل هستند.

یکشنبه – ۱۲ فروردین- سینماها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷:۳۰ شب فعالیت معمول خود را دارند و پس از این ساعت تا پایان شب تعطیل هستند.

سینماهای سراسر کشور دوشنبه – سیزدهم فروردین- در تمام ساعات شبانه روز تعطیل هستند.

برای سه شنبه چهاردهم فروردین همچنین سینماها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر فعالیت می کنند و بعد از این ساعت تا پایان شب تعطیل هستند.

از صبح چهارشنبه – ۱۵ فروردین- سینماها به حالت عادی باز می گردند و اکران فیلم ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۴ برگزار می شود.

شایان ذکر است سینماها روز جمعه ۱۰ روز فعالیت دارند فروردین-، یکشنبه- دوازدهم فروردین- و سه شنبه – چهاردهم فروردین- بر عهده سینماها است و لازم است مخاطب قبل از رفتن به سینما از فعالیت آن سینما در آن روز مطمئن شود. بسیاری از سینماها ترجیح داده اند در این پنج روز فعالیت خود را تعطیل کنند و فیلمی را نمایش ندهند.

اکنون فیلم‌های تمساح خونین، بی‌بادان، آپاراتچی، پرویزخان، ایلیا جوزتوج قهرمان، نوروز، آسمان غرب و روشن روی اکران هستند. استقبال مخاطبان از فیلم های نوروزی چندین برابر مدت مشابه سال گذشته است و پیش بینی می شود پس از تعطیلات لیالی قدر روند استقبال همچنان روند صعودی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا