خودرو

تجربه رانندگی آینده با ریسپکت پرایم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن، خودروی Respect Prime نسخه بهبود یافته چری آریزو ۷ می باشد.Respect Prime دارای طراحی زیبا و خطوط پویا، قدرت و عملکرد بالا و همچنین رانندگی راحت و بی صدا است. این خودرو با یک سیستم باتری الکتریکی قدرتمند می تواند مسافت های طولانی را با یک بار شارژ طی کند. با فناوری های پیشرفته ای مانند سیستم های رانندگی هوشمند، آلایندگی صفر و قابلیت اتصال به اینترنت، تجربه ای مدرن و متفاوت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.با ارائه امکانات درجه یک ایمنی و راحتی و همچنین طراحی داخلی شیک و مناسب، خودروی Respect Prime توانسته به جایگاه Underline خود در بازار خودروهای برقی دست یابد و نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. احترام گذاشتیم

طراحی بدنه

بهمن از نظر طراحی، Respect خودرویی نسبتا مدرن و جدید محسوب می شود که از ظاهری اسپرت و جوان پسند بهره می برد. در نمای جلو، چراغ های اصلی تا حدودی باریک تر و کشیده تر به نظر می رسند و در ترکیب با جلوپنجره رادیاتور گلکسی، ظاهری خشن ایجاد می شود. سپر جلو به گونه ای طراحی شده است که ادامه جلوپنجره خودرو باشد و در هر دو طرف چراغ های روشنایی در روز وجود دارد که به گونه ای طراحی شده اند که ادامه چراغ های موقعیت در پوسته چراغ اصلی باشد.

در نمای جانبی، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند، طراحی رینگ های خودرو است که البته می تواند یکی دو سایز بزرگتر از رینگ های فعلی باشد و جذابیت بصری بیشتری به خودرو بدهد. طول این سدان ۴۶۷۰ میلی متر و عرض آن ۱۸۲۵ میلی متر است. به علاوه ارتفاع آن ۱۴۸۳ و فاصله دو محور آن ۲۷۰۰ میلی متر است.

در پشت بهمن احتراما از روند طراحی فعلی دنیا یعنی چراغ های متصل خبری نیست، حتی اگر چراغ های اصلی همچنان بسیار کشیده و البته مثل جلو باریک باشند. بین دو چراغ راهنمایی جدید بهمن موتور و کلمه RESPECT قرار داده شده است. روی سپر عقب علاوه بر حجم های مختلف و چراغ های شب و مه شکن، دو خروجی اگزوز غیر واقعی با خطوط کرومی طراحی شده است که در بسیاری از خودروهای چینی موجود در بازار رایج است.

گروه بهمن اخیراً تغییرات نرم افزاری از جمله اضافه شدن سنسور باران یا برف پاک کن اتوماتیک روی این خودرو اعمال شده است. پورت Type-C نیز از دیگر تغییرات این خودرو است. شایان ذکر است که طبق آنچه شنیده ایم، اگر تعداد تولید Respect از یک عدد خاص بیشتر شود، خوشه خودرو نیز شاهد تغییرات جدیدی خواهد بود.

کلبه و امکانات

وقتی وارد کابین Respect می شوید احساس خوشایندی خواهید داشت. طراحی داشبورد مرکزی با خطوط تیز زیادی طراحی شده است و خوشبختانه با یک داشبورد خسته کننده روبرو نیستیم. فرمان این خودرو در بخش D طراحی شده است و شباهت زیادی به محصولات جدید چری دارد. پشت فرمان یک کلاستر کاملا دیجیتال با روشنایی قابل قبولی قرار دارد که از گرافیک خوبی نیز بهره می برد.

داشبورد وسط در ابتدا یک صفحه نمایش عریض و بزرگ از داشبورد بیرون زده بود که گزینه بسیار مناسبی برای بازار ایران محسوب می شود. سپس دریچه ها و کنترل پنل تهویه مطبوع با کلیدهای پیانو قرار می گیرد. یکی از نکات مثبت این سدان توجه به طراحی در برخی جزئیات مانند دریچه هوای شیشه های جانبی است که ظاهری اسپرت تری به فضای داخلی می بخشد.

کیفیت مواد به کار رفته در داشبورد و فضای داخلی بهمن احترام در سطح بالایی قرار دارد و بیشتر قسمت های داشبورد از پلاستیک نرم یا چرم ساخته شده است. فضای داخلی جادار و قابل قبول برای کلاس خود (سدان کلاس C) است. طراحی صندلی های جلو نیز اسپرت بوده و پشت سر با صندلی ادغام شده است. ضمناً فضای صندوق کاملاً متناسب با نیاز یک خانواده است.

به پرایم احترام بگذارید

مزایا و معایب Respect Prime





مزایای خدمات خوب به مشتریان – تعلیق چند لینک عقب (سواری نرم) – امکانات رفاهی و ایمنی – عملکرد فنی بالاتر نسبت به رقبا
معایب طراحی نه چندان جذاب در پشت – مواد داخلی نه چندان با کیفیت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا