خودرو

مراسم تجلیل از شرکت کنندگان در فیتور 2024 برگزار شد


آنچه دیگران می خوانند:

مرکز گردشگری و خودروسازی طی مراسمی از شرکت کنندگان چهل و چهارمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز جهانگردی و خودرو، این مراسم چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه سومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در غرفه مرکز جهانگردی و صنعت خودرو و با حضور محمدحسین صوفی مدیر عامل مرکز جهانگردی و صنعت خودرو، جمعی از مدیران، فعالان و فعالان صنعت گردشگری کشور و همچنین نمایندگان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

محمدحسین صوفی در این مراسم از اعتماد مجدد وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مرکز جهانگردی و خودروسازی برای برگزاری پاویون ایران در این رویداد معتبر و مهم بین المللی شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی قدردانی کرد. در سراسر کشور از همه کسانی که در فیتور ۲۰۲۴ شرکت کردند تجلیل شد.

مدیرعامل مرکز جهانگردی و اتومبیلرانی همچنین از شرکت های خدمات مسافرتی خواست در صورت تمایل برای شرکت در FITUR سال آینده ثبت نام کنند تا با برنامه ریزی بهتر و امکانات بیشتر، جاذبه ها و خدمات گردشگری ایران را به جهانیان بیاورند.

وی همچنین نمایشگاهی با موضوع گردشگری و گردشگری خودپرداز از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار کرد اردیبهشت سال آینده در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

صوفی در خصوص اهمیت نمایشگاه گردشگری و گردشگری دبی گفت: این نمایشگاه یکی از رویدادهای مهم گردشگری منطقه محسوب می شود و فرصت مغتنمی برای ایران است تا از این فرصت برای جذب گردشگر از کشورهای همسایه نهایت استفاده را ببرد.

طی این مراسم، شرکت های ارائه دهنده خدمات مسافرتی ایران دوستان و شیده شیراز از بین ۱۶ شرکت حاضر در نمایشگاه تجاری فیتور اسپانیا به عنوان شرکت های برتر انتخاب شدند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا