اخبار بورس

احتمال افزایش سرمایه “کرومیت” وجود دارد/ سهامداران “کرومیت” شریک ما هستند/ آغاز تولید “فرکروم”؛ به زودی

شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا:

شرکت سازنده توسعه معادن کرومیت کاوشگران بنا گفت:طرح فرکروم ما به اتمام رسید. پری ز خواهد شد.

سید تورج معراجی، شرکت توسعه معادن کاوشگران بنا در گفتگو با ایران تحلیلدر خصوص عملکرد این شرکت در سال مالی گذشته اظهار داشت: عملکرد شرکت د ر صورت‌های مالی خود را نشان می‌دهد. در حال حاضر در اردیبهشت ماه به سر می‌بریم. در خردادماه صورت مالی حسابرسی نشده و در تیرماه به صورت حسابرسی شده روی سامانه کدال منتشر می شود.

وی خاص فز سرمایش “فزود” افزود: ب اینکه اینکه مع مع ک بنکوندگ طرحها طرحها ر ک ک د د د د د د د حتم اینکه اینکه اینکه نج نج نج نج نج ار زیاد است. تصمیم گیری درباره این مسئله به مدیریت هیئت مدیره خواهد بود. پس از تصمیم گیری قطعی از طریق کدال اطلاع رسانی کرد.

معراجی با اشاره به طرحهای توسعه شرکت بیان کرد: طرح فرکروم ما به پایان می رسد. پری ز خواهد شد.

مدیر “کرومیت” در این ادامه داد: علاوه بر آن ما هم طرح تو سعه‌ای داریم. در دستور کار داریم که در فروآلیاژهای دیگر نیز طرح توسعه می‌شوند.

وی دا ما هستند. ما مصرف می کنیم که سهامداران این سهم از منظر نوسان گیری نگاه نکنن. خرید و فروش ذات بازار است. شرکت کرومیت شرکت خوب و پرپتانسیلی است. سهامداران حتما از داشتن «کرومیت» ضرر نخواهند کرد. سهامداران بدانند که در یک شرکت معدنی پرپتانسیل و با افق بسیار روشن سرمایه گذاری کنند. این سهم را نگهداری می کنند و در کنار ما باشند.

معراجی در خصوص پیش بینی از بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه نسبت به بازارها عقب است. امسال می‌تواند این اتفاق را رقم بزند. اگر اتفاقات ناگواری رخ ندهد، بازار سرمایه جای دارد و در مقایسه با بازار مسکن و سایر بازارهای موازی عقب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا