اخبار اقتصاد ایران

اولین تصمیم مشترک سازمان خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس برای «استقلال» :: ایران تحلیل

رئیس سازمان خصوصی سازی و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس موافقت کردند که مراسم مربوط به تغییر نام باشگاه استقلال طبق ضوابط و مقررات انجام شود.

به گزارش ایران تحلیل، پس از پایان مراسم واگذاری باشگاه استقلال جلسه مشترک هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و سازمان خصوصی سازی برگزار و بر بهبود وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تاکید شد.

در این جلسه علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از پیشنهاد الحاق نام خلیج فارس به انتهای نام استقلال خبر داد و گفت: با توجه به شرایط واگذاری که در آگهی پیشنهادی درج شده بود. با واگذاری شرکت استقلال، خریداران موظف به اجرای آن شدند. قوانین عمومی کشور در مورد نام جدید این شرکت اعمال می شود و با توجه به مصادف شدن این ایام با روز ملی خلیج فارس و خرید این باشگاه توسط هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس پیشنهاد خریداران این است که به انتهای نام شرکت کلمه خلیج فارس اضافه شود.

ابراهیم بازیان رئیس سازمان خصوصی سازی نیز ضمن گرامیداشت این روز فرخنده و تبریک روز ملی خلیج فارس، از استقبال سازمان خصوصی سازی از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و اعلام آمادگی برای خرید سهام دولتی قدردانی کرد. این باشگاه و ابراز داشت: امیدواریم فصل جدیدی در دوره شاهد باشیم تا شاهد فعالیت این باشگاه با مالکیت و مدیریت خردمندانه علی عسگری و در دوره نظارت سازمان با همکاری هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس باشیم. ، در راستای اهداف این باشگاه معتبر فرهنگی ورزشی شاهد شکوفایی و بهره وری بیشتر خواهیم بود.

در پایان این جلسه طرفین توافق کردند که مراحل مربوط به تغییر نام شرکت طبق قوانین و مقررات کشور انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا