اخبار بورس

سودده ترین و زیان ده ترین نمادهای هفته سوم بهمن ماه

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبررسی معاملات بورس در هفته سوم بهمن ماه حاکی از آن است که شاخص کل کاهش یافته است، اما شاخص وزن برابر توانست در این هفته اندکی افزایش یابد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز شنبه سه میلیون و ۸۱۲ واحد رشد کرد و در روز یکشنبه ۱۰ هزار و ۹۰۱ واحد، روز دوشنبه شاخص ۱۷۹۱ واحد و روز سه شنبه یک میلیون و ۲۱۷ واحد کاهش یافت. در آخرین روز معاملاتی هفته، شاخص کل ۸۳۸ واحد رشد کرد.

مجموع در هفته سوم بهمن شاخص کل ماهانه در پنج روز کاری با افت ۰.۴۶ درصدی از دو میلیون و ۱۰۷ هزار واحد به دو میلیون و ۹۸ هزار واحد رسید. از سوی دیگر، شاخص وزن برابر در این هفته اندکی افزایش یافت. به طوری که در هفته سوم بهمن با رشد ۰.۸۱ درصدی از ۷۳۲ هزار واحد به ۷۳۸ هزار واحد رسید.

در هفته سوم بهمن ماه، کدام نمادها بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند؟

سودآورترین نمادهای این هفته

در هفته اول دی نمادهای ماه سصافها، فنر، خالنت، سجام، کایزد، ریشماک، رنیک، وتوسکا، ثجانوب، تماهرکه آنها بالاترین بازده را در بین سایر نمادها داشتند. بیشترین بازدهی بازار سرمایه در هفته سوم بهمن ماه آن توصیفش کن که بازدهی خوب ۳۵ درصدی را برای سهامداران به همراه داشت. در رتبه بعدی نمادبهار ب۲۷ درصد مثبت بودند. من عقلم را از دست داده ام با ۲۲ درصد در جایگاه و نمادهای بعدی قرار گرفت سجام و کایزد آنها با ۱۷ درصد بازده مثبت، نمادها در رتبه چهارم قرار گرفتند ریشماک، رنیک، وتوسکا آنها به سهامداران بازدهی ۱۶ درصدی دادند.جنوب و جنبش ۱۵ درصد بازدهی مثبت داشتند.

قابل ذکر است نماد سسفها در هفته دوم قرار دارد بهمن ماه سودآورترین نماد و این هفته سودآورترین نماد بود.

مضرترین نمادهای این هفته

اما مضرترین نمادهای این هفته عبارت بودند از:

میهن، ویران، وملی، کاساپا، ساخاش، کورمیت، شلیا، وثوق، ومیر، وایند

نمادها خانه، ویرانی با ۱۵ درصد بازدهی منفی ویملی، کاساپا با ۱۳ درصد و ساچاش با ۱۲ درصد و نماد کرومیت و شلیا با ۱۱ درصد منفی، کمترین بازدهی بازار سرمایه در هفته سوم بهمن ماه را از آن گرفتند.

سمبل اعتماد کنید ۱۰% و نمادها ومیر و واین آنها همچنین بازدهی منفی ۹ درصدی را ثبت کردند.

در زیر می توانید لیست سودآورترین و زیان ده ترین نمادهای نمودار را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا