اخبار اقتصاد ایران

شهرکهای صنفی در گیلان ایجاد می‌شود؛ از اتومبیل تا مبلمان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در دیدار با رئیس اتاق اصناف مرکز استان اظهار داشت: شهرک های اصناف در گیلان ایجاد می شود.

ایران تحلیل مهدی محبوبی حسن کیاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان عصر امروز در دیدار با علیرضا تحیدست رئیس اتاق اصناف استان در خصوص تشکیل شهرک های صنفی در شهرک های صنعتی و ارائه خدمات به هر چه بیشتر مردم. مردم بحث و بررسی کردند.

علیرضا تهیدست رئیس اتاق اصناف گیلان با اشاره به ظرفیت های بخش خصوصی در خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم خواستار ایجاد شهرک های اصناف و توسعه شهرک های صنعتی در استان شد.

وی در بخشی دیگر با برشمردن نیازهای استان افزود: در شهرک های صنعتی ظرفیت ایجاد شهرک های صنفی مانند نمایشگاه خودرو، مبلمان، آهن آلات و … وجود دارد که با این اقدام مشکلات عدیده مدیریت شهری در شرایط رفت و آمد و سایر موارد کاهش می یابد و این باعث رضایت می شود. مردم فراهم شده اند، لذا برای تحقق این مهم درخواست کمک و موافقت می کنیم.

مهدی محبوبی حسن کیاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با ابراز خرسندی از طرح ایجاد شهرک های صنفی گفت: آمادگی لازم برای راه اندازی شهرک های صنفی در استان وجود دارد، سایت های لازم هم اکنون موجود است.

وی با برشمردن اهداف مهم اجرای این طرح افزود: با ایجاد شهرک های صنفی در گیلان ۲ هدف مهم محقق می شود.

محبوبی یادآور شد: با تجمیع اصناف در شهرک های اصناف قبل از هر حرکتی از آسایش و آرامش مردم حمایت می شود و در کنار آن مشکلات ترافیکی کاهش می یابد.

وی سپس به هدف دیگری اشاره کرد و گفت: با خروج اصناف مورد نظر از شهرستان بستر مناسبی برای اشتغال جوانان تحصیلکرده در شهرستان و همچنین شهرک های صنفی فراهم می شود که زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند. و کلاس های دیگر جامعه گامی به سوی صلح خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا