اخبار بورس

شیران چگونه مچ شرکت هندی را در دیوان عالی امارات خواباند؟!

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهام، الیاس طهماسبی | دنبال کردن هیزل مرکنتال شرکتی که با شیران شیران طی سال های اخیر به تعهدات خود به مبلغ ۱۰۰۱۰۴۷۹۵.۳۴ درهم به موقع عمل نکرده است.

در این زمینه و با توجه به عدم وصول چک ها از شرکت هیزل، شیران از طریق یک موسسه حقوقی بین المللی اماراتی، اقدامات لازم را جهت طرح شکایت در محاکم امارات انجام می دهد که پس از انجام کار کارشناسی و تایید ادعاها، رای دادگاه بدوی به نفع شیران است.

سپس با اعتراض شرکت هازل و ارجاع پرونده به دادگاه تجدیدنظر، رأی دادگاه بدوی مجدداً تأیید و شرکت هیزل محکوم شد که عمده مطالبات محموله صادراتی به مبلغ ۱۰۰،۱۰۴،۷۹۵.۳۴ درهم و ۴۳،۹۶۲،۴۲۷.۶۰ درهم بابت جرایم جنایی پرداخت می شود. این موردی بود که به نفع شیران محکوم شد.

در نهایت برای اجرای حکم و دستور توقیف دارایی های شرکت هازل، پرونده به دادگاه عالی امارات ارجاع شد که دادگاه با تایید آرای بدوی و تجدیدنظرخواهی، حکم به هازل میرکنتال صادر کرد. به پرداخت مبلغ ۱۶۶۷۷۷۸۱۹ درهم اصل مطالبات، خسارت، تأخیر تأدیه و هزینه دادرسی به نفع شیران صادر شد.

اکنون از سوی موسسه حقوقی اماراتی به عنوان وکیل شیران گزارش شده است که هر دو اعتراض هیزل به درخواست اجرا از سوی مقام اجرای احکام رد شده و توقیف اموال به دستور آن مقام به نفع شرکت صنایع شیمیایی ایران بالاخره تصویب شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا