اخبار بورس

مشکل کاربران امروز شنبه ۲۵ آذر حل خواهد شد

پاسخ مدیر عامل کارگزاری تزات سهم به ایران تحلیل:

به گزارش پولز بورس، یکشنبه ۲۸ آذر بود نبض بازار سهام در مقاله ای با عنوان صدای سهامدار او در مورد مشکلات کاربران این بروکر نوشت. (این مقاله توسط اینجا خواندن).

امروز شنبه ۲۵ دسامبر است محسن صارمی مدیر عامل اعتماد در گفتگو با نبض بازار سهام او امروز مشکل را توضیح داد و در مورد راه حل آن اطلاعاتی ارائه کرد.

محسن صارمی; مدیر عامل کارگزاری اوراق بهادار در پاسخ به مطلب درج شده در سایت نبض بازار سهام او گفت: ماجرا به یک چاپ اول برمی گردد. با توجه به اینکه سیستم های ما برای رایان هم افزایی هستند، متأسفانه پس از انتشار اولیه، این سیستم باعث شد که ۱۳۶۱ کاربر مقدار کمی پول بدهکار باشند. کل بدهی ۵ میلیون تومان بود.

وی ادامه داد: ما از این مشکل اطلاعی نداشتیم و پس از اطلاع از آن از اداره دارایی پرسیدیم که دلیل این بدهی چیست و آیا وام پرداخت شده است یا خیر؟

صارمی اضافه کرد: متوجه شدیم که هیچ وامی پرداخت نشده و به همین دلیل با رایان هم افزا وارد مذاکره شدیم. دلیلش چیست؟
بعد از بررسی اعلام کردند همانطور که می دانید ادامه دارد. در زمان خرید نسخه اول، مشکلی به نظر می رسید که باعث شد برخی از کاربران بدهکار شوند.

مدیرعامل کارگزاری تزتر سهم گفت: پس از تکمیل پیگیری ها، آانشالله امروز شنبه ۴ آذر این مشکل برطرف می شود و کاربران می توانند به راحتی خرید و فروش خود را انجام دهند یا در صورت لزوم کارگزاری را تغییر دهند.

در نهایت محسن صارمی تکرار کرد که آژانس و سازمان واقعاً بی گناه هستند و همین مشکل نرم افزاری باعث این مشکل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا