فرهنگ و هنر

معامله 3 میلیون و 98 هزار تن محصول در بورس کالا

در هفته گذشته اتفاق افتاد؛

در معاملات هفته گذشته ۳ میلیون و ۹۸ هزار و ۷۹۴ تن انواع کالا به ارزش ۳۵ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران معامله شد. از نظر حجم سیمان و سنگ آهن، وزنه های سنگین سالن صنعتی و معدنی، وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری نیز وزنه های سنگین سالن پتروشیمی و فرآورده های نفتی بودند.


ایران تحلیل –

تالار محصولات صنعتی و معدنی هفته گذشته شاهد معامله ۲ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۵۲ تن انواع کالا به ارزش ۲۳.۹ هزار میلیارد تومان بود.

به گزارش روابط عمومی بورس کالای ایران، در این تالار یک میلیون و ۳۰۸ هزار و ۲۴ تن سیمان، ۶۸۹ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن، ۳۶۴ هزار و ۲۱۶ تن فولاد، ۱۶۵ هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی، ۱۳ هزار و ۴۵ تن. مس، ۱۱۸۶۵ تن آلومینیوم، ۱۵۹۰ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

از سوی دیگر در تالار نفت و پتروشیمی ۵۳۹ هزار و ۲۵۶ تن کالا و محصول به ارزش ۱۱ هزار میلیارد تومان در حوزه داخلی و صادراتی فروخته شد.

در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۱۹۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۴۹ هزار و ۱۶۰ تن قیر، ۹۵ هزار و ۳۷۶ تن مواد پلیمری، ۴۳ هزار تن لوب کات، ۴۷ هزار و ۱۷۲ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار و ۳۷۰ تن گوگرد ۴ هزار و ۶۴۷ تن نفت و ۴۳۰ تن گاز و خوراک دادوستد شد.

بازار ثانویه نیز معامله ۵ هزار و ۴۸۶ تن انواع کالا و محصولات به ارزش ۲۸.۸ میلیارد تومان بود.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا