اقتصاد جهان

ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام ها

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل به نقل از رویترز، بر اساس داده ها و اطلاعات اخیر مدیران بانک های آمریکایی، وام گیرندگان کم درآمد به طور فزاینده ای برای پرداخت به موقع اقساط وام خود با مشکل مواجه می شوند که این امر بانک ها را در اعطای کارت های اعتباری و خودرو محتاط تر کرده است. وام.

بانکداران و اقتصاددانان می‌گویند که آمریکایی‌های بیشتری از پس‌انداز خود برای هزینه‌های روزمره استفاده می‌کنند، زیرا افزایش قیمت‌ها و نرخ وام‌های مسکن بودجه خانوار را تحت فشار قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش، وضعیت مالی خانوارهای آمریکایی با درآمد سالانه کمتر از ۴۵۰۰۰ دلار بدتر شده است، در حالی که خانواده‌های با درآمد بالاتر انعطاف‌پذیری مالی بیشتری دارند.

آستین گولزبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو در بیانیه ای گفت که نکول های مصرف کننده یکی از نگران کننده ترین موضوعات داده های اقتصادی در حال حاضر است.

وی گفت: نرخ معوقه وام مصرفی اغلب یک شاخص کلیدی است و اگر این نرخ به تدریج افزایش یابد، حاکی از بدتر شدن وضعیت است.

آریجیت روی، مدیر کسب و کار مصرف کننده در US Bancorp، گفت: وام گیرندگان کم درآمد برای بار اول نرخ نکول بیشتری نسبت به وام هایشان دارند.

بانک آمریکا نیز روز سه شنبه گزارش داد که بدهی های معوق این بانک از ۸۰۷ میلیون دلار در سال گذشته به ۱.۵ میلیارد دلار در سه ماهه اول سال جاری افزایش یافته است.

جی پی مورگان چیس همچنین هشدار داد که هزینه های مرتبط با این نوع بدهی در همان سه ماهه تقریباً دو برابر شده و به ۲ میلیارد دلار رسیده است، در حالی که سیتی گروپ و ولز فارگو نیز شاهد افزایش بوده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا