فناوری

واتس‌اپ به فیلترهایی برای ساماندهی چت‌ها مجهز شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: در حال حاضر سه فیلتر خوانده نشده، همه و گروه ها در دسترس هستند که در بالای صفحه چت ظاهر می شوند.

واتس اپ فیلترهایی را برای چت کاربران معرفی کرده است که با استفاده از آن می توان لیست چت ها را بر اساس معیارهای مختلف دسته بندی کرد.

طبق پست جدیدی که واتس اپ در وبلاگ خود منتشر کرده است، در حال حاضر سه فیلتر در بالای صفحه چت نمایش داده می شود:

All: این گزینه پیش فرض و اصلی است که شامل تمام پیام ها می شود.

خوانده نشده: با ایران تحلیل این گزینه پیام هایی که به عنوان خوانده نشده علامت گذاری کرده اید یا هنوز باز نکرده اید نمایش داده می شود.

گروه ها: یکی از ویژگی های درخواستی کاربران است که با ایران تحلیل آن تمامی پیام های مربوط به گروه ها نمایش داده می شود. همچنین زیرگروه های مربوط به Communities نیز با ایران تحلیل این گزینه نمایش داده می شوند.

با فیلترهای واتس اپ سریعتر چت ها را سازماندهی کنید

واتس اپ به فیلترهایی برای سازماندهی چت ها مجهز شد

متا در پست خود توضیح می دهد که با این فیلترها کاربران می توانند چت های خود را راحت تر سازماندهی کنند و مکالمات مهم خود را پیدا کنند. این ویژگی از امروز به کاربران نشان داده می شود و در هفته های آینده در دسترس همه قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر هنوز به آنها دسترسی ندارید، احتمالاً باید کمی بیشتر صبر کنید.

تلگرام به عنوان مهم ترین رقیب واتس اپ، نسخه دیگری از این قابلیت را با نام Folders در اختیار کاربران خود قرار داده است که کاربران می توانند با ایجاد پوشه های مختلف، چت های خود را بر اساس موضوعات مورد نظر سازماندهی کنند.

متا مدتی است که ویژگی های مختلفی را برای سرویس پیام رسان خود توسعه داده است که احتمالاً مهم ترین آنها اضافه شدن دستیار هوش مصنوعی متا است. طبق گزارشی که در اوایل این هفته منتشر شد، ظاهراً کاربران واتس‌اپ در هند به این ویژگی دسترسی پیدا کرده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق این برنامه با هوش مصنوعی متا تعامل داشته باشند. این غول شبکه های اجتماعی ظاهرا قصد دارد این ویژگی را برای کاربران اینستاگرام نیز به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا