فناوری

کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

«کیوسک های دیجیتال پایش سلامت» توسط همراه اول رونمایی و در تعدادی از مراکز بهداشتی درمانی شهر تهران نصب شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور نسل های جدید شبکه ارتباطات سیار ایران، پس از انجام موفقیت آمیز “اولین جراحی رباتیک از راه دور ایران بر روی یک موجود زنده” از طریق شبکه ارتباطی خود، پایتخت دامنه سرمایه گذاری های خود را در حوزه سلامت و بهداشت گسترش داد.

همزمان با هفته سلامت ۱۴۰۳، این شرکت برای اولین بار در کشور از طرح “پایه های دیجیتالی پایش سلامت” خود رونمایی کرد و تعدادی از آنها را برای اجرای آزمایشی در مراکز بهداشتی درمانی تهران نصب کرد.

این استندها که هم اکنون در پنج نقطه تهران از جمله ساختمان معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مراکز جامع سلامت شهری شهید جعفری، چیذر، ارشاد و حکیمیه نصب شده است، مجهز به ابزار دیجیتال است. برای پایش و اندازه گیری داده های فشار خون. خون، «نوار قلب»، «ضربان قلب»، «ریتم ریه»، «قند خون»، «دمای بدن»، «اکسیژن خون»، «وزن»، «شاخص توده بدن» و «تجزیه و تحلیل بدن».

برنامه “پایش هوشمند سلامت” افراد را قادر می سازد تا به طور منظم علائم حیاتی و معیارهای سلامت خود را به روشی راحت و در دسترس بررسی کنند تا مشکلات احتمالی مرتبط با سلامت خود را در مراحل اولیه تشخیص دهند و امکان مداخله و درمان به موقع را فراهم می کند. دارند.

شرکت حمال العل به عنوان اولین اپراتور سلامت کشور ضمن توسعه اکوسیستم سلامت در سطح کشور در نظر دارد ابزارهای دیجیتالی پیشرفته تری مانند دستگاه های اولتراسوند متصل به شبکه را که نیازمند سرعت بالا و ایمن هستند اضافه کند. شبکه حمال العول برای انتقال تصاویر و فیلم ها. در آینده نزدیک اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا