فناوری

آغاز حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز + جزئیات

به گزارش میهن تجارت، بر اساس اعلام رئیس کل بانک مرکزی اولین مزایده حضوری شمش طلا از امروز چهارشنبه ششم برگزار می شود. دی ماه در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران آغاز می شود.

جزئیات حراج شمش طلا در مرکز مبادلات

شمش به صورت یک کیلویی عرضه می شود و تامین کنندگان آن همه مردم از جمله واردکنندگان طلا از طریق تسویه تعهدات ارزی خواهند بود.

شروع جلسه حراج ساعت ۱۲ و سپرده هر قطعه شمش طلای استاندارد ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) می باشد.

نوشته های مشابه

خریداران باید تا ساعت ۱۶:۰۰ روز سه شنبه ۵ فرصت داشته باشند دی ودیعه را در سال ۱۴۰۲ واریز کردند، لازم به ذکر است مبلغ واریزی باید به بانک ملی ایران شعبه بانک کارگشای در مرکز و به شماره حساب مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران واریز شود.

قیمتی که مبنای مبادله طلا در مرکز مبادلات ایران خواهد بود، عرضه و تقاضا است و مبادله بر اساس قیمت پیشنهادی خریداران و پذیرفته شده توسط فروشندگان خواهد بود.

از جمله متقاضیان خرید شمش طلا در مرکز مبادلات ایران می توان به «فروشندگان شمش طلا با جواز کسب مجاز و معتبر»، «تولیدکنندگان و تولیدکنندگان فعال مصنوعات طلا با جواز کسب مجاز و معتبر» و «فروشندگان طلای ذوب شده با مشاغل مجاز و معتبر» اشاره کرد. مجوز” “استناد شده.”.

مدارک دریافتی مرکز مبادلات ایران از متقاضی خرید شمش طلا نیز شامل «اصل نامه درخواست شرکت در مزایده (در سایت رسمی www.ice.ir)»، «اصل کارت ملی»، «تجاری» می باشد. اصلی”. مجوز و اصل رسید بانک سپرده. «اصل امضاء در دفتر اسناد رسمی به نام مرکز مبادلات طلا و ارز ایران» و «آخرین آگهی در روزنامه رسمی (برای اشخاص حقوقی)» خواهد بود.

منبع:

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا