بانک و بیمه

امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان

به گزارش ایران تحلیل به نقل از رسانه سامان، هاله حسین زاده معاون بین الملل بانک سامان در گفت وگویی با بیان اینکه بانک سامان برای معرفی خدمات خود به صادرکنندگان کشور حضور پررنگی در نمایشگاه ایران دارد، اظهار داشت: طبق شرایط بین المللی. و محدودیت ها، یکی از بزرگترین دغدغه های صادرکنندگان ایرانی نحوه درآمدزایی صادراتی است.

از این رو بانک سامان به دلیل داشتن شبکه کارگزاری گسترده و قوی از یک سو و تیم حرفه ای و توانمند از سوی دیگر توانسته است نقش موثر و مهمی در راحتی، سرعت و امنیت صادرات و جمع آوری درآمد در حوزه های مختلف ایفا کند. دست

معاون بین الملل بانک سامان سپس ادامه داد: در عین حال باید گفت با توجه به جایگاه بسیار خوب بانک سامان در شبکه بانکی کشور که همواره جزو سه بانک برتر کشور بوده است، حجم عملیات ارزی در بخش واردات کشور در سال های اخیر افزایش یافته است. بازار تقاضای خوبی برای خرید ارز حاصل از صادرات وجود دارد و صادرکنندگان با اتکا به توانمندی های بانک سامان در این زمینه می توانند به سرعت و به راحتی به تعهدات صادراتی خود از طریق بانک سامان عمل کنند.

حسین زاده در بخشی دیگر از این گفت و گو اظهار داشت: با توجه به سیاست بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایر بانک های متولی برای ایجاد مشوق ها و ابزارهای حمایتی برای توسعه صادرات کشور و ایجاد بستری امن و مناسب از طریق سیستم بانکی کشور برای هدایت منابع. با حرکت ارز به سمت واردات مورد نیاز کشور، در آینده نزدیک نقش بانک‌ها به عنوان دستگاه‌های اجرایی بانک مرکزی در این فرآیند مهم‌تر خواهد شد.

از این رو بانک سامان همانند گذشته با تمام قوا و توان خود آماده است تا به عنوان واسطه فعالان اقتصادی کشور اعم از واردکنندگان و صادرکنندگان، به دغدغه ها و نیازهای آنها گوش فرا داده و راه حل ها و راهکارهای مناسب آنها را ارائه دهد. پرداخت

معاون بین الملل بانک سامان به برتری این بانک نسبت به سایر بانک ها در حوزه ارزی اشاره کرد و گفت: همانطور که اشاره کردم بانک سامان از نظر حجم همواره جزو سه بانک بزرگ کشور بوده است. نکته مهم این است که این امر نتیجه رضایت و رضایت مشتریان از خدمات بانک سامان بوده و نشان از مزیت بزرگ بانک سامان در شبکه بانکی کشور دارد.

هاله حسین زاده در پایان از تجار و فعالان حوزه واردات و صادرات کشور دعوت کرد تا با کارکنان بانک سامان در شعب ارزی یا مشتریان شرکتی بانک سامان یا صرافی سامان در طول سال تماس بگیرند تا از ارائه خدمات مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا