کشاورزی

این هشدار را جدی بگیرید

مسعود امرالهی با بیان اینکه مرغ با قیمت مصوب ۷۵ هزار تومان در تمامی مراکز میدان شهرداری عرضه می شود، گفت: مرغ در سراسر کشور با قیمت مصوب عرضه می شود و این امر از بررسی ها و ارزیابی های انجام شده در این مدت مشهود است. سال علیرغم ایام نوروز و رمضان، امکانات مورد استفاده برای تحویل کالا در وضعیت عالی قرار داشت.

وی افزود: در ۱۰ سال گذشته هیچ سالی مانند امسال نبوده که اجناس از جمله کالاهای اساسی به وفور وجود داشته باشد زیرا در سال های گذشته شاهد بوده ایم که دولت مردم را گرفته و بسیجیان از اتحادیه ها خواسته اند تا نظارت و مدیریت خدمات اساسی

امرالهی تصریح کرد: وظیفه نظارت بر عرضه کالا بر عهده سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اتاق اصناف است و طبق بررسی های انجام شده این بخش بهترین نظارت را بر عرضه های اساسی داشته است.

وی با بیان اینکه تولید کالاهای ضروری داخلی است و تنها نهاده های این کالاها از خارج وارد می شود، گفت: در برخی نهاده های این کالاها به خودکفایی رسیده ایم بنابراین در تولید جو به خودکفایی رسیده ایم و. در حال حاضر ۴ میلیون تن جو در کشور تولید می کنیم.

امرالهی تصریح کرد: بین ۹ تا ۱۱ کالای اساسی همچنان ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان دریافت می کنند و حق گران فروشی این کالاهای اساسی وجود ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی اظهار کرد: اگر واردکنندگان کالاهای اساسی به بهانه افزایش نرخ ارز اقدام به خرید و فروش بی رویه کنند، با آنها برخورد می شود زیرا این افراد ارز خود را پیش پرداخت کرده اند و کالای خود را وارد کرده اند، بنابراین بیایید در این بخش به هرگونه گران فروشی بپردازیم.

امرالهی گفت: هم اکنون لاشه گوسفندان در میادین شهر از ۴۵۰ تا ۵۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا