فرهنگ و هنر

برنامه جدید جناب‌خان برای تلویزیون :: ایران تحلیل

چندی پیش صحبت هایی مبنی بر ساخت برنامه ویژه ای با محوریت جناب خان مطرح شد که به نظر می رسد این روزها جدیت بیشتری پیدا کرده است.

به گزارش ایران تحلیل، حضور این روزها جناب خان در تلویزیون با استقبال بسیاری از مخاطبان مواجه شد. گواه این موضوع اجرای چند قسمتی این عروسک جذاب در برنامه جام آرزوها بود.

برنامه ای که البته قرار بود چندین قسمت از محمد بحرانی یا جناب خان داشته باشد. علاوه بر حمایت بسیاری از مخاطبان و اعلام رضایت در فضای مجازی، این حضور با حواشی نیز همراه بود که بارزترین این حواشی شایعه دستمزد عجیبی بود که در فضای مجازی منتشر شد.

مدتی بعد در حین اجرای برنامه در جشنواره تبلیغات بازرگانی شوخی کنایه آمیزی با رئیس صداوسیما کرد که با بازتاب گسترده ای نیز همراه بود.

بحرانی چندان اهل مصاحبه نیست اما وقتی با سوال خبرنگار تسنیم مواجه می شویم آیا چنین حقوقی درست است یا خیر؟ ترجیح داد حرف نزند و به لبخند همیشگی اش راضی بود.

بررسی ها نشان می دهد تلویزیون به خصوص شبکه نسیم چنین بودجه ای ندارد که برای چند قسمت به جناب خان دستمزد چند صد میلیونی بدهد.

حضور این عروسک جذاب در تلویزیون قرار است با ساخت برنامه ای ویژه که بیشتر به خود جناب خان می پردازد ادامه یابد.

معلوم نیست این برنامه چه زمانی آماده و پخش می شود و از کدام شبکه پخش می شود. اما هر چه هست می تواند با فضای مفرح و جذابی که این شخصیت عروسکی برای مخاطب دارد لحظات شادی را برای آنتن تلویزیون رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا