اخبار اقتصاد ایران

بزرگراه آستارا-آستارا تا پایان شهریورماه تکمیل می‌شود

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: بزرگراه آستارا – آستارا در مرز ایران و جمهوری آذربایجان با هدف تسهیل در حمل و نقل ترانزیت و بین المللی تا پایان شهریور تکمیل و به بهره برداری می رسد.

ایران تحلیل، رضا اکبری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از روند اجرای پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه در نقطه مرزی به طول ۱۳۰۰ متر است. بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال ساخت است که نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیت ایفا می کند.

اکبری تصریح کرد: این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید روستای باغچه سرا در کاهش بار تردد کامیون ها موثر خواهد بود و قطعا همکاری دستگاه های مرتبط به پیشبرد این پروژه کمک می کند.

وی ادامه داد: پروژه بزرگراه آستارا – آستارا شامل دهنه پل به طول ۳۲ متر، دوربرگردان غیر همسطح، ساختمان اداری مرزبانی، زیرگذر و زیرگذر است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی این بزرگراه ۷۵ درصد است و با توجه به تردد روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از مرز آستارا، توسعه زیرساخت های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا