فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳


ایران تحلیلی –

در این خبر بر اساس اتفاقاتی که امروز در بورس رخ داد، وضعیت احتمالی بورس فردا یکشنبه را تشریح کرده ایم.

بورس روز یکشنبه ۹ اردیبهشت آیا ماه طلوع می کند؟

در این روز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افزایش یک هزار و ۲۲ واحدی در پایان معاملات روی عدد ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد قرار گرفت.

روز شنبه شاخص هم وزن با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به رقم ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد رسید و شاخص قیمت با افزایش ۷۸۱ واحدی به رقم ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

روز نهم بورس اردیبهشت آیا ماه می افتد؟

روز ۸ اردیبهشت معامله گران بورس تهران طی ماه جاری با انجام بیش از ۳۵۰ هزار نوبت معاملاتی بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال خرید و فروش کردند.

در این روز نماد خانواده بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

در معاملات این روز شاخص فرابورس ایران با افت ۸۰ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

معامله گران ارز ایران روز شنبه بیش از ۲۱۴ هزار نوبت داد و ستد انجام دادند و بیش از ۴ میلیارد و ۴۰۰ سهم و اوراق مالی خرید و فروش کردند.

در این روز نمادهای تجلی، حسینه و فجهان بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای آریا، شگویا، خاور و سپیدار بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بازار سهام فردا

با توجه به افزایش شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران که در پایان معاملات با افزایش ۱۲۲۰ واحدی روی عدد ۲۳۰۴۹۷۹ واحد قرار گرفت. و روند بازار سهام در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته و همچنین افت ۸۰ واحدی شاخص بورس ایران، احتمال افزایش جزئی شاخص بورس در روز یکشنبه وجود دارد.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا