ورزشی

به آینده استقلال امیدوار هستم!

جواد نکونام، سرمربی آبی پوشان درباره دیدار با تراکتورسازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این دیدار برای ما بسیار مهم است و نیازی به توضیح بیشتر نیست، تراکتور یکی از تیم های قوی و خوب است. تیم های لیگ برتر در این فصل و از طرفی انگیزه زیادی برای این دیدار داریم و تمام تلاش خود را می کنیم که این بازی و امتیازات آن برای ما بسیار مهم است ما روی این بازی کار کردیم و امیدواریم نتیجه دلخواه را برای خودمان و هواداران بگیریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس توضیح داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه ما این واگذاری را به فال نیک می گیریم و جا دارد تشکر ویژه ای از آقای دکتر داشته باشیم. علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و همچنین به سردار شهریاری تنها چند روز پس از حضور رسمی در استقلال قدم مهمی برداشتند و امیدواریم بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند برای آینده استقلال قطعاً همه چیز ساماندهی خواهد شد و ما شک نداریم که استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر که نگاه مالکان جدید مثبت است و می تواند هواداران را متحول کند قطعا چیزهای خوبی در راه است.”

جواد نکونام در پایان گفت: ما به نتایج تیم های دیگر فکر نمی کنیم و فقط به بازی های خودمان نگاه می کنیم، تمام تمرکزمان را گذاشته ایم، شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظارمان است، باید تلاش کنیم. ما در این مقطع سخت تر از هر زمان دیگری جواب تلاش های فصل را خواهیم گرفت به تیم انرژی بده.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا