فرهنگ و هنر

«بیوتیک» با قیمت 2055 تومانی وارد فرابورس شد

عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام آنتی بیوتیک ایران در دو مرحله به روش ترکیبی امروز ۱۸ بهمن ماه در بازار دوم فرابورس انجام شد و به این ترتیب ۹۶ میلیون و ۳۴۸ هزار سهم از این شرکت به سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی واگذار شد.


ایران تحلیلی –

در مرحله اول عرضه اولیه بیوتیک، ۴ درصد از سهام این شرکت معادل ۳۲ میلیون و ۱۱۶ هزار سهم از طریق مزایده، عرضه به سرمایه گذاران واجد شرایط فروخته شد و هر سهم این شرکت ۲۰ هزار و ۵۵۹ ریال قیمت گذاری شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات بورس ایران، در مرحله دوم ۶۴ میلیون و ۲۳۲ هزار سهم این شرکت معادل ۸ درصد با قیمت قطعی ۲ میلیون و ۵۵ هزار تومان به عموم مردم عرضه شد و در نهایت به هر کد معاملاتی ۵۹ سهم تعلق گرفت.

۷۶ صندوق سهامی و مختلط سرمایه گذاری، یک میلیون و ۱۲۴ هزار و ۶۱ سهامدار حقیقی و یک هزار و ۸۸۰ سهامدار حقوقی در عرضه عمومی سهام شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران شرکت کردند.

تولیدی ایران آنتی بیوتیک در سال ۱۳۷۴ با هدف تامین و تولید خانواده آنتی بیوتیک ها در ساری تاسیس و در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار به بهره برداری رسید.

مدیرعامل “بیوتیک” در نشست خبری ویژه این شرکت با اعلام اینکه این گروه ۶۰ درصد از خانواده پنی سیلین و ۵۰ درصد از بازار سفیکسیم را در اختیار دارد، گفت: این گروه به طور متوسط ​​حدود ۵۰ درصد از بازار آنتی بیوتیک

موسوی مدیرعامل مجتمع آنتی بیوتیک ایران که از سال ۱۳۹۵ به عنوان یک شرکت صنعتی دانش بنیان شناخته می شود، درباره نسبت سود و زیان شرکت بیوتیک گفت: نمودار مقایسه ای سود و زیان نشان می دهد که سود این شرکت در سال ۱۴۰۰ برابر با ۸۳ و ۸۳ بوده است. سود سال ۱۴۰۱ ۲۴۰ میلیارد تومان است. شده است. بودجه امسال ۲۴۲ میلیارد تومان برآورد شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا