ورزشی

جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال دورتموند امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه خانگی خود سینگال ایدونا پارک (وستفالن) میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود.

دورتموند و پاری سن ژرمن برای رسیدن به این مرحله از سد ۲ تیم اسپانیایی اتلتیکو مادرید و بارسلونا گذشتند تا یک قدم به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شوند. شاید بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال انتظار نداشتند این دو تیم در ابتدای فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به این مرحله برسند، زیرا پاریسی ها با هدایت لوئیز انریکه بازیکنان سرشناس خود را در ابتدای فصل از دست دادند، لیونل مسی و نیمار. اما بازیکنان PSG نشان دادند بدون این ۲ ستاره می توانند شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشند.

این دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در یک گروه قرار گرفتند. پاریسی ها بازی رفت را با نتیجه دو بر صفر بردند و در بازی برگشت در سیگنال ایدونا پارک به تساوی یک بر یک دست یافتند.

دورتموند و پاری سن ژرمن تا کنون ۶ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که ۱ برد زنبورها و ۲ برد پاریسی ها بوده و ۳ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

شاگردان لوئیز انریکه با وجود هواداران پرشور زنبورها قطعا امشب در ورزشگاه خانگی دورتموند کار بسیار سختی خواهند داشت و شاید تساوی نتیجه قابل قبولی برای پاریسی ها باشد تا کار را در پاریس به پایان برسانند اما در طرف مقابل زنبورها با توجه به اینکه قهرمانی بوندس لیگا و ۳ هفته مانده به پایان بوندس لیگا حتی شانس کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نیز به شدت کاهش یافته است، به همین دلیل انگیزه آنها برای صعود به فینال این رقابت ها است و این چرا این مسابقه جذاب خواهد بود.

آنتونی تیلور داور ۴۵ ساله انگلیسی قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا