اخبار اقتصاد ایران

حضور منطقه آزاد انزلی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی ایران

ایران تحلیل، ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز هشتم آغاز می شود. اردیبهشت در سال ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع به کار کرد.

بر این اساس سازمان منطقه آزاد انزلی به همراه بخش خصوصی فعال در این منطقه ۱۳۵ بسته سرمایه گذاری برای این منطقه در زمینه های مختلف در فضایی به مساحت ۱۰۰ متر مربع ارائه می کند.

یکی از نکات جالب حضور این سازمان در رویداد نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ رونمایی رسمی از ۳۵ بسته سرمایه گذاری امکان پذیر جدید منطقه آزاد انزلی است که در این نمایشگاه عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، ۶ واحد تولیدی صنعتی منطقه جدیدترین محصولات و کالاهای خود را برای معرفی به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی به نمایش گذاشته اند.

مشاور ویژه رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد در اولین روز برگزاری این رویداد بین المللی با حضور در غرفه این سازمان با معاونان و مدیران سازمان در خصوص بسته های جدید سرمایه گذاری منطقه و نیز گفت و گو کردند. تولیدکنندگان حاضر در مورد کالاهای نمایش داده شده

در اولین روز این نمایشگاه به ریاست رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه، مدیران بخش دولتی و خصوصی جمهوری‌های آستاراخان و تاتارستان فدراسیون روسیه و سرمایه‌گذارانی از جمهوری روسیه کشورهای آذربایجان، عمان و امارات متحده عربی با حضور در این غرفه با محمد سجاد سیاهکارزاده، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، سازوکارهای سرمایه گذاری در اولین منطقه آزاد شمال کشور را مورد بررسی قرار دادند.

ایران اکسپو ۱۴۰۳ بزرگترین و مهم ترین رویداد تجاری بین المللی ایران توانمندی های صادراتی برای ارائه توانمندی های صادراتی کشورمان به بازارهای بین المللی امروز با حضور سازمان منطقه آزاد انزلی به مدت ۵ روز آغاز به کار کرد.

لازم به ذکر است در این نمایشگاه با حضور حدود ۲۰۰۰ بازرگان و سرمایه گذار از ۱۰۰ کشور جهان محصولات و دستاوردها در زمینه های مختلف صنعتی و کشاورزی کشورمان در هفت گروه کالایی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع دستی و گردشگری، پزشکی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی – مهندسی و پتروشیمی ارائه می شود.

نمایشگاه توانمندی های صادراتی در ۱۷ سالن ۵۰ هزار متری با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی آغاز به کار می کند، ضمن اینکه پیش بینی می شود ۳۵۰۰ نشست B2B با حضور ۵۰ هیئت عالی رتبه برگزار شود.

لازم به ذکر است غرفه سازمان منطقه آزاد انزلی در سالن ۴۰A محل دائمی نمایشگاه های بین المللی میزبان بازدیدکنندگان و سرمایه گذاران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا