ورزشی

خریدار تیم استقلال در صدد تغییر نام باشگاه

۸۵ درصد از سهام سرخابی ها در هفته گذشته به قیمت هر سهم استقلال ۳ هزار و ۴۶ ریال و ارزش کل ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و همچنین به قیمت ۳ هزار و ۵۸۰ ریال به ازای هر سهم باشگاه پرسپولیس و کل. ارزش ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان معامله شد که ۶ بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت هلدینگ خلیج فارس بوعلی هستند. پتروشیمی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران این باشگاه هستند. آنها مستقل بودند.

بر اساس گزارش ها، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس پس از خرید سهام باشگاه استقلال در نظر دارد نام باشگاه استقلال را تغییر دهد و در همین راستا عصر دیروز جلسه ای از سوی مدیران این هلدینگ با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شد. مدیران و تصمیم بر این شد که الحاقیه خلیج فارس به باشگاه استقلال اضافه شود. به طوری که این باشگاه پرطرفدار از فصل آینده با نام استقلال خلیج فارس در مسابقات فوتبال داخلی و بین المللی شرکت خواهد کرد.

شایان ذکر است که طبق بند ۱۶ ماده ب اطلاعیه واگذاری باشگاه استقلال، آزادسازی سهام توسط سازمان خصوصی سازی علاوه بر تسویه کامل مطالبات (درج در صورت های مالی اساس سهام) ارزش گذاری) با مؤسسات مذکور، منوط به جایگزینی کامل ضمانت نامه ها و تعهدات صادره از سوی شرکت اصلی می باشد. از طرف خریدار (به نسبت سهام خریداری شده) با اشخاص ثالث مرتبط است.

همچنین در بند ۱۷ این ماده آمده است: آزادسازی سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط سازمان خصوصی سازی، علاوه بر رعایت شرایط مندرج در بند ۱۶، منوط به حذف پسوند «ایران» است. (حداکثر ظرف مدت ۳ ماه از تاریخ امضای قرارداد واگذاری) از نام این شرکت و تغییر اساسنامه مربوط به این موضوع می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا