فرهنگ و هنر

سهراب پاکزاد: آرزو دارم هوادارانم را در کنسرت ببینم! :: ایران تحلیل

سهراب پاکزاد را با صدای زیبایش می شناسید…

به گزارش ایران تحلیل، سهراب پاکزاد متولد چهارده فروردین هزار و سیصد و شصت و پنج، تهران، کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، خواننده پاپ و آهنگساز و مدل تبلیغاتی که آلبوم زیر برون از این هنرمند تاکنون منتشر شده است، به همراه سهراب پاکزاد که آهنگ های او این چه حسیه بمبئی است. مال من بس، آشتی، نورچسمی، ممشکی، امضا و شوخی نمی کنم، با صدای این هنرمند که در روز تولدش در ذهنمان مانده گفت و گوی صمیمی داشته ایم و با هم می خوانیم.

مدتی است که شایعاتی مبنی بر محرومیت شما شنیده می شود، این موضوع چقدر صحت دارد؟

بله، مدتی است که این اتفاق افتاده و امیدوارم هر چه زودتر حل شود تا بتوانم مردم عزیز کشورم را در سالن کنسرت ببینم.

اگر این اتفاق برای مدت طولانی بیفتد، آیا امکان مهاجرت از ایران وجود دارد؟

من مردم و خاک سرزمینم ایران را دوست دارم و هرگز قصد ترک آنها را ندارم، اما از آنجایی که آدم از آینده خود خبر ندارد، امیدوارم روزی نرسد که بخواهم به چنین گزینه ای فکر کنم.

و اگر برای ادامه فعالیت به خارج از ایران بروید آیا می توانید مانند ایران موفق و درخشان باشید؟

این سوالی نیست که بتوان به راحتی به آن پاسخ داد زیرا آینده کاملاً ناشناخته است و شما نمی دانید در آینده چه خواهید بود، اما در پاسخ به این سؤال می توانم این را بگویم: هر کجا هستم با تمام وجود تلاش می کنم. قلب برای ارائه بهترین نسخه از خودم. و همیشه سعی می کنم تمام تلاشم را بکنم و کارم را به خوبی انجام دهم، علیرغم لطف خداوند و انرژی که مردم برای ادامه این راه به من می دهند و داشتن دوستان درجه یک و تهیه کننده بی نظیرم، هر جا که باشم موفق خواهم بود. من خواهم بود.

در چند سال اخیر شاهد بودیم که در داخل و خارج از ایران لقب سوپراستار را به شما داده اند که هرگز در موسیقی به کسی داده نشده است، نظر شما در این مورد چیست؟

بله درست است قطعا لطف خداوند و مردم عزیزمان شامل حال من شده است و از این بابت خدا را شاکرم و شاکرم این عنوان قطعا مسئولیت اجتماعی من را افزایش می دهد و امیدوارم بتوانم لایق همه باشم. عنایات مردم عزیزمان

آیا در اینستاگرام فن پیج های متعدد و فعالی دارید، آیا مستقیماً با این دوستان در ارتباط هستید و پیامی برای آنها دارید؟

مخاطبان من در فضای مجازی برای من مثل یک خانواده هستند و نام این خانواده بزرگ سهرابی است، من مستقیماً با طرفداران و طرفدارانم در ارتباط هستم و آنها جزو فالوورهای من هستند، همیشه خدا را شکر می کنم که چنین محبتی دارم. و خانواده غیور

نظر مخاطبان شما به خصوص در فضای مجازی چقدر اهمیت دارد و چقدر در تصمیم گیری شما تاثیر دارد؟

به نظر من مخاطبان فضای مجازی افراد جامعه هستند که در فضای مجازی زندگی می کنند، فضای مجازی بخشی از جامعه ماست که مردم در آن مشغول کسب و کار و زندگی هستند، بنابراین میزان اهمیت فضای مجازی برای جامعه فرقی نمی کند.

عجیب ترین، جالب ترین و پرتکرارترین کامنت و دایرکتی که داشته اید چه بوده است؟

عجیب ترین نظری که نمی توانم بگویم! (می خندد!) اما جالب ترین اظهار نظر دختر حفیه وهبی، خواننده عربی لبنانی و مجله بین المللی «باز» بود، از این نظر، برای ما جالب بود که متوجه شویم در زبان عربی ارتباطات زیادی داریم. کشورهایی که صحبت می کنند، و بیشترین موارد مربوط به کودکان کوچک است!

بهترین اتفاق دوران هنری شما چه بوده است؟

بهترین اتفاقی که برای من افتاد ملاقات با بهنام محمدی دوست و تهیه کننده عزیزم بود.

امسال چه رویدادی ایده آل برای شما خواهد بود؟

ایده آل برای من یک موقعیت خوب برای ایران و ایرانی است.

آیا از آنچه امروز هستید راضی هستید؟

بله، من هر روز خدا را به خاطر این همه نعمت شکر می کنم و همیشه سعی می کنم بهتر از روز قبل باشم.

مصاحبه: عباسعلی عسکتی
عکس: معین بلزا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا