اخبار اقتصاد ایران

شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن (تصاویر)

ایران تحلیل، جدیدترین مدل معرفی شده آواتار در چهار مدل ارائه شده است که از ۴۱۵۰۰ تا ۵۳۹۰۰ دلار (معادل دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تا سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) متغیر است. یک خودروی اصلاح شده به جای تغییرات اساسی، بر تغییرات تمرکز دارد.

همانطور که ماه گذشته در آواتار ۱۲ معرفی شد، آواتار ۱۱ اکنون در رنگ طلایی فلورسنت عرضه می شود. این رنگ از رنگدانه های متغیری استفاده می کند که در زوایای خاصی رنگ را تغییر می دهند. آواتار ۱۱ بر اساس پلتفرم EP 1 دارای گزینه های تک موتوره یا دو موتوره و برد ۵۸۰ کیلومتر تا ۷۳۰ کیلومتر است.

موتور DriveONE هواوی دارای موتورهای تک یا دوگانه با قدرت ۳۰۸ تا ۵۷۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ تا ۶۵۰ نیوتن متر است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو از ۳.۹ تا ۶.۶ ثانیه متغیر است. گزینه های باتری شامل ۹۰ یا ۱۱۶ کیلووات ساعت با شارژ سریع ۷۵۰ ولت است.

فضای داخلی اکنون دارای طرح رنگ بنفش/سفید است. همچنین تزئینات طلایی برای مطابقت با رنگ طلایی فلورسنت جدید وجود دارد. صفحه نمایش مرکزی ۱۵.۶ اینچی از قابلیت تقسیم صفحه پشتیبانی می کند و ناوبری، بازی ها و فیلم ها را نمایش می دهد. همچنین یک صفحه کیلومتر شمار ۱۰.۲۵ اینچی در آواتار ۱۱ وجود دارد. همه مدل های ۲۰۲۴ آواتار ۱۱ اکنون دارای سیستم صوتی Meridian با ۲۵ بلندگو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا