فناوری

همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران که یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای تجاری در راستای ارتباط با بازارهای بین المللی ایران است، در این نمایشگاه برگزار می شود. صبح شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حمایت همراه اول و سخنرانی رئیس جمهور کشورمان آغاز شد.

«ایران اکسپو» با حمایت سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و امکان آشنایی، مذاکره و ایجاد تعاملات تجاری بین شرکت‌ها و بازرگانان مختلف وجود دارد. کشورهای جهان در آن با بزرگترین برندهای صنعتی ایران در زمینه های مختلف موجود می باشد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در این دوره از نمایشگاه IRAN EXPO 2024، بیش از ۸۰۰ شرکت بزرگ و صنعتی ایرانی به مدت پنج روز محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

این نمایشگاه قرار است در هفت گروه کالایی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع دستی و گردشگری، پزشکی، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی محصولات و دستاوردهای حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی را ارائه کند. و بهداشت، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و پتروشیمی میزبان بیش از دو هزار تاجر، سرمایه گذار و بازرگان خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.

ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ تا ساعت ۱۲ ادامه خواهد داشت اردیبهشت ۱۴۰۳ باز است، از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعدازظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا