فناوری

فرایند تغییر نرخ تعرفه‌های پزشکی در شورای عالی بیمه آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از و به نظر می رسیدبهرام عین اللهی اظهار کرد: به طور معمول در این فصل آنفولانزا وجود دارد، با توجه به اینکه مدارس و دانشگاه ها فعال هستند، در اجتماعات اگر فردی بیماری داشته باشد به دیگران منتقل می شود، راه حل این است که افرادی که مریض هستند، نگیرند. تا زمانی که علائم ظاهر شوند به محل تجمع بروید.

وی افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار مبنی بر اینکه شیرخشک با نرخ قبلی فقط به مصرف کنندگان واقعی داده می شود، وضعیت شیرخشک مشکلی ندارد و افراد زیر دو سال نیز می توانند شیرخشک دریافت کنند. با ارائه کد ملی مانند قبل امتیاز دهید. سایر مصارف شیرخشک با نرخ آزاد محاسبه می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تعرفه های پزشکی هر ساله در شورای عالی بیمه بررسی می شود و نرخ آن پیشنهاد می شود و به هیات دولت می آید، هیات دولت هم تایید می کند، اکنون روند تغییر نرخ های پزشکی انجام می شود. در حال انجام است. تعرفه ها در شورای عالی بیمه آغاز شده است. و هنوز به نتیجه نرسیده و پس از به نتیجه رسیدن اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای برخورد با دریافت رشوه از پزشکان دارید، گفت: وظیفه وزارت بهداشت نظارت، بازرسی و ابلاغ به مراجع قضایی است و اگر این کار انجام شود در حال انجام است. . ثابت شده است که پزشک در بیمارستان رشوه می گیرد. دریافت می کند، آن بیمارستان نیز شارژ می شود و اعتبار بیمارستان و تمدید پروانه آن را تحت تأثیر قرار می دهد، در صورتی که بیمار شکایت کند که جدول از او گرفته شده، بیمارستان مسئول است و باید نظارت کند که پزشک عمل را مطابق با آن انجام دهد. به تعرفه به نرخ .

عین اللهی در پاسخ به این سوال که آیا تایید می کنید که شیوع سرطان در استان های شمالی بیشتر است، تاکید کرد: آمارهای ما بر اساس آمارهای علمی است که مراکز دانشگاهی تعیین می کنند، الان چنین آماری وجود ندارد، اما به طور کلی داریم. از اواسط نوامبر ما ابتکاری به نام بررسی سلامت ملی را آغاز کرده ایم که یک نظرسنجی کلی انجام خواهد داد. ما سلامت مردم را رصد می کنیم. از طرفی طرح دیگری به نام «سلامت خانواده» را از ۵۷ شهرستان آغاز کردیم که به ۹۳ شهرستان رسید و اکنون به ۱۸۰ شهرستان رسیده است و امیدواریم تا سال آینده همه شهرستان ها را مشمول این طرح کنیم. در طرح سلامت خانواده تمامی اطلاعات به صورت الکترونیکی جمع آوری می شود.

وی در پاسخ به این سوال که زنگ خطر کمبود متخصص بیهوشی به صدا درآمده است، افزود: برنامه ما افزایش آموزش پرسنل در تمامی رشته ها اعم از پرستاری، آزمایشگاهی و تخصصی است و بیش از ۵۰ نفر ظرفیت را افزایش داده ایم. مردم. ٪ در این زمینه، تقریبا ۳۲۰۰ دستیار می گرفتیم که الان به حدود ۵۰۰۰ نفر در همه زمینه ها رسیده است. وقتی ظرفیت را افزایش می دهیم ممکن است ظرفیت برخی از فیلدها تکمیل نشود اما این به معنای خالی ماندن فیلد نیست. اورژانس و بیهوشی فرصت مشارکت در تکمیل ظرفیت داده شده است، برنامه ها افزایش نیروی انسانی و در صورت افزایش می باشد. ظرفیت دارند همه تهدیدها ناپدید خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا