اخبار اقتصاد ایران

قدردانی از معاونت اقتصادی استانداری گیلان در اختتامیه اکسپو 2024

ایران تحلیل، در آیین اختتامیه ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) که عصر امروز (چهارشنبه) در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار شد، حسین محمدیان، معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور، معاونت امور اقتصادی استانداری گیلان و راهبر ارائه زنجیره ارزش استراتژیک در گیلان به پاس عملکرد برتر و قابل تقدیر در بین استان های کشور با اهدای لوح تقدیر شد.

حسین محمدیان با بیان اینکه در اکسپو ۲۰۲۴ بیش از ۱۵۰ درخواست از کشورها و استان های مختلف برای سرمایه گذاری در استان داشتیم، افزود: در این میان بیش از ۱۵ سرمایه گذار از کشورهای مختلف از جمله دریای خزر و خلیج فارس بودند که همچنین یادداشت تفاهم امضا کردند. در همین راستا امضا شد.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری گیلان تصریح کرد: پس از برپایی نمایشگاه، همکاران ما در حوزه اقتصاد برای هر یک از این متقاضیان سرمایه گذاری وقت می گذارند و موضوعات را بررسی می کنند.

محمدیان با قدردانی از حمایت ها و راهنمایی های دکتر عباسی استاندار گیلان گفت: در این نمایشگاه با حدود ۲۰ بسته و فرصت سرمایه گذاری به ارزش بیش از ۹۰ همات تهیه شده در حوزه های مختلف با ظرفیت در استان حضور یافتیم.

وی تصریح کرد: در عین حال بیش از ۱۰۰ طرح سرمایه گذاری و ظرفیت های جدی استان در سایت استانداری و حوزه سرمایه گذاری اقتصادی و مالی ما به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ارائه شده است و این نمایشگاه فرصتی برای ارائه مستقیم بود. این ظرفیت ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در ادامه از تمامی سرمایه گذاران برای حضور و انجام فعالیت های تولیدی و اقتصادی در استان گیلان دعوت کرد و گفت: به منظور تسهیل در سرمایه گذاری و رفع موانع بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تمام تلاش خود را می کنیم. . بیایید آنها را بهبود بخشیم و بهبود بخشیم.

محمدیان تصریح کرد: تکمیل زنجیره ارزش در تولید تا صادرات بخشی از ظرفیت های صنایع استان نیز در این طرح های سرمایه گذاری دیده شده است که می تواند در کمک به رونق تولید و اشتغال در زمینه ایجاد ارزش افزوده و کسب درآمد بسیار موثر باشد. واحد پول.

وی همچنین از رسانه های استان به دلیل پوشش خبری مطلوب نمایشگاه توانمندی های ایران اکسپو ۲۰۲۴ که در غرفه استان با همکاری اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان برگزار شد، تشکر کرد و گفت: در این نمایشگاه تلاش کردیم تا ظرفیت های استان را در سه حوزه ارائه می کند و ضمن اینکه شاخص ها وضعیت اقتصادی استان را نیز به خوبی ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا