اخبار اقتصاد ایران

كارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در مراسم تجلیل از کارگران نمونه اظهار داشت: کارگران خط مقدم تولید مطمئن و پایدار برق هستند.

ایران تحلیل، محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با مهم خواندن کار و کارگر گفت: کار و کارگر بسیار مهم و از شأن بالایی برخوردار است. قشر عزیز و زحمتکش کارگران باید مورد توجه و احترام قرار گیرند.
وی با اشاره به اهمیت کار و کارگر در متون و روایات دینی گفت: پیامبر در جنگ تبوگ دست پینه بسته یکی از کارگران را دید و فرمود که خداوند این دست را در آتش جهنم قرار نمی دهد.
دشت بزرگ با اشاره به در پیش بودن تابستان گفت: ما معتقدیم تابستان پیش رو کمپینی است که کارکنان صنعت برق با آن مواجه هستند و در این زمینه کارگران خط مقدم این کمپین هستند، افرادی که بی وقفه در این عرصه تلاش می کنند. کار و تلاش کارگران ارزشمند است و قدردان آنها هستیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه رضایت کارگران برای شرکت یک اصل است، افزود: پارادایم فکری و ذهنی شرکت فراهم آوردن بهترین شرایط برای کارکنان، کارگران و مدیران است و همه باید تلاش کنیم. برای دستیابی به شرایط پایدار در صنعت. برق و رضایت مردم را به بهترین نحو تامین کنیم.
دشت بوغور با تاکید بر اینکه به دلیل روال عادی خسته نباشیم، گفت: پایداری یک سیستم نشان دهنده این است که سیستم به خوبی کار می کند و اگر کارگران از روال و خستگی رنج ببرند بدون شک سیستم ناپایدار شده و در آن مشکل خواهیم داشت. عمل. باید با تأمین رفاه و رضایت پایدار و مستمر کارگران و سلامت روحی و جسمی آنان، ثبات نظام را تضمین کنیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به سال جهش تولید با مشارکت مردم، مشارکت همکاران در فعالیت ها و اقدامات شرکت را ضروری خواند و گفت: کارکنان نباید تماشاگر مسائل و سرنوشت خود باشند. اما باید به مسائل پیرامون خود توجه زیادی داشته باشد. برای دستیابی به برتری و شرکتی پیشرو در تمامی زمینه ها، همه باید مشارکت داشته باشند و با ارائه پیشنهادات عملی و واقع بینانه در رسیدن به این هدف کمک کنند.
دشت بزرگ، اتحاد، همبستگی و انسجام را لازمه گذر از قله امسال دانست و گفت: مهربانی با همکاران و همدلی و ایجاد فضای روحی و صمیمی برای رسیدن به تفاهم مشترک بسیار مهم و ضروری برای موفقیت است. در کارهای سازمانی». ، عشق و علاقه همکاران به یکدیگر.
لازم به ذکر است در مراسم تجلیل از کارگران نماینده کارگران به چالش های پیش روی کارگران اشاره کرد و مسئولان ارشد کشور ضمن پاسخگویی قول مساعد برای رفع مشکلات دادند. در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تعدادی از کارگران قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا