اخبار بورس

مدیرعامل شرکتی که ۱۴۱ میلیارد تومان سهام ثتوسا را خرید کیست؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامآخرین روز معاملاتی در ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ یکی از عمیق ترین تغییرات سهامداران عمده در نماد تتوسا اتفاق افتاد. یکی از سهامداران عمده تتوسا این شرکت درنیکا مادر آرنا است، ۱۴۰.۹ میلیارد تومان خرید سهام این نماد.

همانطور که از تصویر زیر مشخص است، سهامدار عمده واقعی این نماد ۳۶۰ هزار سهم تتوسا را ​​به قیمت ۱.۶ میلیارد تومان فروخته شد. علاوه بر این، یکی دیگر از سهامداران عمده حقیقی نیز ۱۵ هزار سهم از این نماد را به قیمت ۶۸ میلیون تومان خریداری کرد.

مدیرعامل درنیکا مادر آرنا کیست؟

تحقیقات نبض بازار سهام نشان می دهد که شرکت درنیکا مادر آرنا در آذر در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد و اولین اطلاعیه رسمی این شرکت مربوط به تاسیس آن در ۱۸ دی ماه اعلام شد. دی در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. اولین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آن به شرح ذیل می باشد:

آقا قلم مهدی زرین شیرازی به شماره ملی ۰۰۶۲۸۲۳۰۱۹ و به مدت ۲ سال به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و به مدت ۲ سال به سمت رئیس هیئت مدیره.
آقا پویا فهیم زاده به شماره ملی ۰۰۸۱۷۵۷۹۲۱ و به مدت ۲ سال به سمت مدیرعاملی و به مدت ۲ سال به سمت عضو اصلی هیئت مدیره.
آقا برادر علیرضا به شماره ملی ۰۴۵۱۲۰۸۱۷۱ و به مدت ۲ سال به سمت نایب رئیس هیئت مدیره و به مدت ۲ سال به سمت عضو اصلی هیئت مدیره.

همچنین در ۸ ام خرداد طبق آگهی درج شده در روزنامه رسمی آقای در ماه ۱۴۰۲ م پویا فهیم زاده به شماره ملی ۰۰۸۱۷۵۷۹۲۱ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل تا ۲۰ ام فروردین ۱۴۰۴، شرکت بازرگانی توانمند گیتی به شماره شناسه ملی ۱۴۰۰۸۱۰۷۷۴۹ به نمایندگی از آقای محمد خدا کرم زاده به شماره ملی ۰۰۶۷۱۱۱۰۹۲ به عنوان عضو هیئت مدیره تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ شرکت تجارت الکترونیک سارو سای به شماره شناسه ملی ۱۴۰۰۹۰۷۱۷۶۳ به نام مهدی علی اکبرپور به شماره ملی ۰۰۶۷۸۲۴۳۶۶ به عنوان عضو هیئت مدیره و نایب رئیس تا ساعت ۲۰ فروردین ۱۴۰۴ انتخاب شدند. پس الان مدیر عامل این شرکت پویا فهیم زاده است.

سهامداران عمده واقعی چه کسانی بودند؟

تحقیقات نبض بازار سهام این نشان می دهد که سهامدار عمده واقعی ۱۵۰۰۰ سهم است تتوسا خرید ۶۸ میلیون تومان پویا فهیم زاده و سهامدار عمده واقعی که ۳۶۰ هزار سهم تتوسا را ​​به مبلغ ۱.۶ میلیارد تومان فروخت. سمیرا خطیبی است.

سایر سهامداران عمده واقعی تاتوسا تا ۶ دسامبر به شرح زیر بودند:

بهرام کاخی مالک ۳۴۷ هزار و ۸۱۱ سهم تتوسا و درصد اموال ۰.۳۶

فردوس باقری صاحب ۸۱۰ هزار و ۸۹۴ سهم تتوسا و درصد اموال ۰.۸۴

حجت کاخی مالک ۹۵۰۰۰۰ سهم تتوسا و درصد اموال ۰.۹۹

پدر شهاب الدین گلزار صاحب ۱۷۰۰۰۰۰ سهم تتوسا و درصد اموال ۱.۷۷

سید علیرضا صادقی مالک ۲ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۴۲۱ سهم تتوسا و درصد اموال ۲.۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا