اخبار اقتصاد ایران

وزیر کشور: گزارش مربوط به نیکا شاکرمی عملیات روانی است

وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره کشته شدن نیکا شاکرمی، یادآور شد: دشمن و رسانه های آنها برای انجام عملیات روانی به گزارش های کذب و دور از ذهن متوسل شده اند.

ایران تحلیل، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران در خصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور اظهار داشت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و شروع و رها شده است. چندین بار. شرق کشور پیگیری و در حال اجراست.

وی در خصوص تقسیم استان تهران به شرق و غرب تهران نیز اظهار کرد: طرح تقسیمات کشوری با توجه به نیاز هر منطقه طراحی شده و تقسیم بندی استان تهران در دست بررسی است.

وحیدی همچنین با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم در ۲۲ حوزه و ۱۱ هزار شعبه برگزار می شود اظهار داشت: از همه مردم دعوت می کنیم در این انتخابات شرکت کنند. مرحله دوم به اندازه قدم اول مهم است. همه گروه ها، سلیقه ها و جریان ها باید به میدان بیایند و مردم را تشویق به حضور کنند.

وزیر کشور در خصوص مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه های خارجی گفت: اکنون دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا از مردم فلسطین حمایت می کنند. آنها می خواهند توجهات را از این اعتراضات منحرف کنند. آنها از یک طرف می خواهند عملکرد قول صادقانه را مخدوش کنند. آمدند و موضوع بسیار مضحکی را مطرح کردند که همه جوانب آن روشن است که پاسخ داده شد و روشن شد; دشمن و رسانه های آنها برای انجام عملیات روانی به گزارش های کذب و دور از ذهن متوسل شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا