فناوری

پهپاد شیائومی Fimi Mini ۳ با قیمت ۳۰۰ دلار معرفی شد؛ رقیبی قدرتمند برای DJI

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: برند فیمی که یکی از اعضای اکوسیستم شیائومی است، یک پهپاد کوچک و مقرون به صرفه Mini 3 را معرفی کرده است که با DJI رقابت خواهد کرد.

پهپاد شیائومی فیمی مینی ۳ از یک گیمبال سه محوره برای ثبت تصاویر خوب حتی در باد شدید و حرکات سریع استفاده می کند. این دستگاه از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی با سایز ۱/۲ اینچ بهره می برد. یک تراشه پردازش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی نیز برای افزایش کیفیت عکس ها در شب تعبیه شده است. میدان دید این دوربین ۷۹ درجه است.

پهپاد شیائومی فیمی مینی 3 با قیمت 300 دلار معرفی شد; یک رقیب قوی برای DJI

با شیائومی فیمی مینی ۳ می‌توانید ویدیوهای تایم لپس با رزولوشن ۸۰۰۰ در ۶۰۰۰ پیکسل، معادل ۸K و ویدیوهای ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. این پهپاد با باتری استاندارد می تواند تا ۳۲ دقیقه پرواز کند و حداکثر سرعت آن به ۱۸ متر بر ثانیه می رسد.

پهپاد فیمی مینی ۳ دارای فناوری های موقعیت یابی GPS، GLONASS، Galileo و Beidou است تا بتواند به طور مستقل به نقطه شروع پرواز بازگردد. برای مثال، قابلیت‌های مختلف ردیابی سوژه برای ردیابی موج‌سواران یا دوچرخه‌سواران نیز در دسترس است. این پهپاد می تواند تا فاصله ۹ کیلومتری اطلاعات را برای اپراتور خود ارسال کند.

پهپاد شیائومی فیمی مینی 3 با قیمت 300 دلار معرفی شد; یک رقیب قوی برای DJI

باتری پهپاد فیمی مینی ۳ از طریق پورت USB-C شارژ می شود و سرعت شارژ آن ۲۷ وات است. در نتیجه زمان زیادی برای شارژ این باتری صرف نمی شود، اما عدد دقیقی برای مدت زمان شارژ شدن آن وجود ندارد. این پهپاد می تواند با اپلیکیشن FIMI Navi Mini ارتباط برقرار کند، اما کنترلر پیشرفته تری نیز دارد که ارتباط پایداری با Mini 3 فراهم می کند.

شیائومی فیمی مینی ۳ با قیمت ۳۰۰ دلار موجود است. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد عرضه در بازارهای جهانی در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا