طلا و ارز

پیش بینی قیمت دلار 11 فروردین 1403

به گزارش ایران تحلیل:






در هفته اول فعالیت بازار مالی در سال ۱۴۰۳، قیمت دلار با افزایش ارزش بازگشایی شد و به مرز مقاومتی رسید. هفته گذشته، رویدادهای سیاسی بر بازارهای مالی تأثیر گذاشت.



به گزارش ایران تحلیل، قیمت دلار در هفته گذشته با بازدهی منفی به کار خود پایان داد. این اسکناس در اولین روز بازگشایی بازارها در سال ۱۴۰۳ و روز یکشنبه به دلیل حمله تروریستی در روسیه، نسبت به آخرین روز معاملاتی سال قبل هزار تومان افزایش یافت. با گذشت هفته، اسکناس آمریکا کاهش جزئی را ثبت کرد و نوسانات محدودی را نشان داد.

معامله گران می گویند که رویدادهای سیاسی بازار را تحت تاثیر قرار می دهد و تقاضا به دلیل تعطیلات نوروزی عامل موثری در تعیین قیمت نیست.

فعالان بازار مالی انتظار دارند در روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروزی، در صورت عدم انتشار اخبار سیاسی ملموس، قیمت دلار در محدوده فعلی و در سطوح هفت و هشت کانال اول کریدور ششم در نوسان باشد.

بازدهی اسکناس های آمریکایی در پنج روز کاری پایانی هفته و نسبت به روز اول بازگشایی بازار سال جدید (یکشنبه ۱۴ اسفند) افزایش یافته است. فروردین) کاهش ۰.۱۶ درصدی و کاهش ۱۰۰ تومانی را به ثبت رساند.

ارزهای اصلی افزایش یافتند

قیمت اسکناس دلار پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در مرکز مبادلات ایران نسبت به روز یکشنبه بدون تغییر در ۴۳۴۷۲ تومان باقی ماند. قیمت حواله دلاری نیز در این مرکز بدون تغییر باقی ماند و به ۴۰ هزار و ۵۵۲ تومان رسید.

قیمت درهم امارات در بازار آزاد روز پنجشنبه به ۱۶ هزار و ۸۷۷ تومان رسید. قیمت اسکناس و حواله درهم در مرکز مبادلات ارزی نسبت به روز گذشته ثابت ماند و به ترتیب ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان و ۱۱ هزار و ۴۲ تومان رسید.

قیمت پوند انگلیس روز پنجشنبه با افزایش ۵۰۰ تومانی در بازار آزاد به ۷۷ هزار و ۷۸۰ تومان رسید. قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد آن روز ۱۹۲۵ تومان بود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا