اخبار بورس

تشریح اقدامات زیرساختی بانکداری الکترونیک برای تسهیل خدمت‌رسانی بانک صادرات ایران

این کار توسط عضو هیئت اجرایی در قم انجام شد.

عضو هیئت عامل بانک صادرات ایران از اقدامات این بانک برای رفع برخی مشکلات زیرساختی و تسهیل خدمات رسانی به مشتریان از طریق راه اندازی نئو بانک خبر داد.

چیزی را گزارش کنید افق میهنیاسر مرادی در سفر استانی جامع مدیران ارشد این بانک به استان قم در دیدار با کارکنان و مدیران شعب و ستادهای این استان در خصوص تلاش برای رفع برخی نواقص سیستم های بانکداری الکترونیک از طریق راه اندازی نئو بانک و استفاده از سیستم مدیریت کانال. گزارش اختصاصی بانک گزارش داد و افزود: یکی از دلایل عدم موفقیت شعب بانک است. بانک صادرات ایران از نظر حجم یکی از سبک ترین بانک های شبکه بانکی است که باجه آن در اختیار شرکت خدمات انفورماتیک قرار دارد و برخی از ورشکستگی ها مربوط به بانک و نگرانی های این شرکت از سوی مشتریان بانک نسبت به هامربانک است. نگرانی ها با تاسیس قریب الوقوع نئوبانک برطرف خواهد شد.

وی افزود: موضوع با بانک در حال پیگیری است.

عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران همچنین به استفاده از سیستم مدیریت کانال برای رفع برخی ناکارآمدی ها و ایجاد زیرمجموعه محصولات در بانک صادرات اشاره کرد.

مرادی با اشاره به برخی کاستی های شرکت خدماتی در حمایت از خدمات چکنو به مشتریان بانک، گفت: با کمک سامانه مدیریت کانال این مشکل برطرف شده و لیست چک های تحویلی به مشتریان ارائه می شود.

در این سفر ضمن بازدید از شعب و بررسی شرایط کاری همکاران ضمن ارائه راهکارهای افزایش سهم بازار بانک، با مسئولین محلی دیدار و با مستمری بگیران مجرب و ایثارگر دیدار و همچنین با همکاران شعب و نیز نشست عمومی برگزار شد. به نگرانی ها و مشکلات آنها گوش داد. اولین سفر همه جانبه مدیران بانک صادرات ایران به استان قم از جمله برنامه‌ها بود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا