اخبار بورس

چه کسی در وارس ۱۱ میلیارد تومان سهام فروخت؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامسهامدار عمده حقیقی در آخرین روز معاملاتی سال گذشته ۶ میلیون سهم واری را به ارزش ۱۱.۳ میلیارد تومان در نماد ورس فروخت. از سوی دیگر سه نفر نیز خریدار این ۶ میلیون سهم بودند. فروشندگان و خریداران چه کسانی بودند؟

سهامداران واقعی وارس چه کسانی هستند؟

این چیزی است که مطالعات در نماد نشان می دهد به ارث می برند سهامداران عمده شامل بسیاری از اشخاص حقیقی هستند. تصویر زیر اسامی سهامداران عمده واقعی را نشان می دهد به ارث می برند نشان می دهد. همانطور که می بینید ۲۶ درصد از سهام کالاهای متعلق به خانواده اصغر نژاد است. همچنین خانواده بابازاده کل تقریبا ۱۶ درصد از کل موجودی به ارث می برند در اختیار دارند.

اکثر سهام Vars متعلق به بهروز اصغر نژاد است. شما ۹ درصد او مالک تمام سهام Wares است. بعد از او رحمان بابازاده این چیزی است که او باید باشد حدود ۹ درصد یکی دیگر از این شرکت دارد. فرزانه، ریحانه و عبدالله اصغر نژاد همچنین اوکی ۵، ۶، ۶ درصد شما مالک تمام سهام Wares هستید.

همچنین مسعود زارعی بیناباج ۴ درصد، یوسف کریم زاده ۴ درصد، بهداد بابازاده ۴ درصد، محمد صالح کاملخ ۲ درصد و ایلیاد بابازاده آنها ۳ درصد از کل سهام کالا را در اختیار دارند.

خریداران و فروشندگان ورس چه کسانی بودند؟

در آخرین روز معاملاتی عبدالله یا ریحانه اصغر نژاد (تمایز به دلیل همین تعداد سهام سخت بود) آنها فروشنده این سهام بودند. یکی از این دو نفر ۶ میلیون از سهام ورس خود را به ارزش ۱۱.۳ میلیارد تومان فروخت و از سوی دیگر سه نفر از خانواده اصغر نژاد خریدار بودند. از این تعداد ۶ میلیون سهم فروخته شد بهروز اصغر نژاد خریدار ۲ میلیون سهم عبدالله یا ریحانه اصغر نژاد یک میلیون سهم و فرزانه اصغر نژاد آنها ۳ میلیون سهم واری خریدند. به عبارت دیگر این واگذاری سهام وارس یک معامله درون خانواده بوده است.

باید گفت که ۷ بهمن ماه گذشته یک معامله جدی خانوادگی در این نماد صورت گرفت. در این مورد می توانید اینجا بخوانید اینجا خواندن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا