فرهنگ و هنر

بازهم بازتکرارِ «بچه محل»! :: ایران تحلیل

در حالی که چندین نسل از برنامه های عموپورنگ خاطره دارند و او یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های تلویزیون است، تنها تکرار آثار او از تلویزیون پخش می شود.

به گزارش ایران تحلیل، «همه برنامه ها در تلویزیون تکرار می شود، هر کدام را ۱۰ بار تماشا کردیم». اینها جملاتی است که هر یک از شنوندگان صدا و سیما گفته اند و بی خیال تلویزیون تماشا کرده اند.

حالا در حالی که داریوش فضیایی یا همان عموپورنگ خودمان مدت هاست برنامه جدیدی نمی سازد و تلویزیون از ظرفیت آن استفاده نمی کند و در شرایطی که کارهای قبلی او چندین سریال نمایشی و کودک است، خبر شبکه دو بازپخش سریال «بچه محل» از پنجشنبه ۵ بهمن همزمان با ولادت حضرت علی علیه السلام اعلام کرد

در شرایطی که نظرسنجی ها از کاهش مخاطب پس از بازپخش یک برنامه خبر می دهد، «بچه محل» بازپخش شده و البته احتمالا مخاطبان خوبی هم خواهد داشت.

پیش از این اعلام شده بود سریال نمایشی «بالش ها» که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده است نیز از شبکه پویا پخش خواهد شد. همچنین باید گفت بر اساس اخبار اعلام شده از سوی تلویزیون، ۱۴۳ سریال تلویزیونی و ۱۰ فیلم سینمایی در مرحله تولید اولیه قرار دارند که شبکه سهمی از آنها ندارد.

“بچه محل” برای اولین بار در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ از شبکه دوم سیما پخش شد.

داریوش فضیایی، کمند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا و امیرمحمد متقیان با هنرمندی سروش جمشیدی نفر سوم فصل این سریال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا